Gå til innhold

Hvordan er dine drømmer?

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Drømte igjen i natt jeg...

Det var hele klassen kjørte buss over et eller annet sted hvor det var masse snø. Plutselig hopper jeg ut av bussen og treffer den avskyelige snømannen rett i magen. Utrolig nok er han bare snill, og bussen stopper og alle leker med den...

I neste øyeblikk er jeg på vei hjem fra skolen, men jeg prater med Nina (ei jente som går på trinnet vårt), plutselig kommer Robin (Lightningwolf) i full fart på sykkel... Men han står bare stille mens beina går i ring som en rakett... Så våkner jeg av at ei veninne ringer på mobilen :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får ta min siste som jeg våknet fra for 1time siden.

Handlet noe om at en i gamleklassen hadde blitt skutt 4 ganger, og da alle kom og besøkte henne var jeg den eneste som ikke visste hvordan hun hadde blitt skadet. Alle ble syyykt sinte på meg, hah...

Får nevne at dette også var på toppen av øyen i Lost, og at vi måtte gå under trær for å unngå helikopteret på veien opp til der hun var.

:roll:

edit: I tillegg sov jeg ikke forige natt så sov 16 timer i strekk nå, føltes som jeg hadde drømt den drømmen hele tiden fra jeg la meg til jeg våknet.

Vanligvis husker jeg ingen drømmer, de jeg husker er det alltid noen som dør eller blir skadet i... :p

Endret av Akarno
Lenke til kommentar
Mister som oftest tennene i de drømmene jeg husker noe av.

6381624[/snapback]

Har en bok om drømmetyding. Å miste tennene betyr ofte at man føler at man har sagt for mye om noe.

6381700[/snapback]

Har hørt at om man mister tennene i en drøm, så vil en eller annen nær deg dø snart.

Lenke til kommentar

6381624[/snapback]

Har en bok om drømmetyding. Å miste tennene betyr ofte at man føler at man har sagt for mye om noe.

6381700[/snapback]

Har hørt at om man mister tennene i en drøm, så vil en eller annen nær deg dø snart.

6385579[/snapback]

Was? Tror ikke så mye på at drømmer forteller om fremtiden. 6384005[/snapback]

Klardrømming er digg. :thumbup:

Lenke til kommentar

Vel, jeg har en veldig liten blære, noe som vil si at hvis jeg drikker alkohol på utesteder flyr jeg på do hvert femte minutt.

I natt drømte jeg at jeg var på et utested og at jeg måtte på do, men hver gang jeg gikk inn på jentedoen ble jentedoen gjort om til et mørkt sted der det var monstre og labyrinter med mennesker som aldri kom seg tilbake, så jeg turte aldri å gå inn og fikk aldri gått på do. Hver gang en annen jente skulle på do, så var det helt vanlig, men så fort jeg tok i garderobedøren så ble stedet omgjort. Så det var vel en drøm om min største frykt; å ikke få gå på toalettet når jeg må (dvs hvert femte minutt :p).

Lenke til kommentar
Vel, jeg har en veldig liten blære, noe som vil si at hvis jeg drikker alkohol på utesteder flyr jeg på do hvert femte minutt.

I natt drømte jeg at jeg var på et utested og at jeg måtte på do, men hver gang jeg gikk inn på jentedoen ble jentedoen gjort om til et mørkt sted der det var monstre og labyrinter med mennesker som aldri kom seg tilbake, så jeg turte aldri å gå inn og fikk aldri gått på do. Hver gang en annen jente skulle på do, så var det helt vanlig, men så fort jeg tok i garderobedøren så ble stedet omgjort. Så det var vel en drøm om min største frykt; å ikke få gå på toalettet når jeg må (dvs hvert femte minutt :p).

6386158[/snapback]

Hehe, våt drøm med andre ord :tease:

Nei, Her om dagen drømte jeg om jobben. I tider når jeg er stressa, drømmer jeg alltid om situasjoner hvor alt kommer ut av kontroll. Jeg hadde en fisk som brukte å vokse ganske fort, så en natt drømte jeg at den vokste seg ut av akvariet. Da fikk jeg helt panikk og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av den, så jeg kastet den på havet.

Lenke til kommentar

Etter hver sånn fall-drøm, når jeg våkner, i de 5 sekundene etter jeg har våknet har jeg vondt i hele kroppen (føles i hvert fall slik) akkurat som om jeg skulle truffet bakken i virkeligheten.

I natt drømte jeg at jeg kjørte moped. Har ikke moped engang. :hmm:

Drømte også at jeg låste fetteren min inne i et slott og han døde og sto opp igjen fra de døde...

Ja, jeg har veldig absurde drømmer.

:p

Edit: Drømte også at jeg måtte ta eksamen igjen og 5'eren min ville ikke gjelde lenger. :ermm:

Endret av Midi
Lenke til kommentar

6381624[/snapback]

6381700[/snapback]

6385579[/snapback]

Jeg har hatt den drømmen i mange år, er så og si ingen som har stått meg nær som har dødd siden jeg ble født...

Lenke til kommentar

Jeg drømmer ikke så ofte, eller så er det bare det at jeg er for teit til at jeg husker deg når jeg våkner igjen...

Hadde en veldig creapy drøm for litt siden: at faren til bestekameraten min tok livet sitt, putta pistolen inn i kjeften og ---

Ikke akkurat gøy kan du si :|

Lenke til kommentar

6381624[/snapback]

6381700[/snapback]

6385579[/snapback]

Jeg har hatt den drømmen i mange år, er så og si ingen som har stått meg nær som har dødd siden jeg ble født...

6387603[/snapback]

Drømmer det også hele tiden... bakkerste tanna detter ut og så tygger jeg på den...

Tror dette kan være hinting om å gå til tannlegen. Noe jeg ikke liker å gjøre... :scared:

Lenke til kommentar
jeg drømmer ikke så mye lenger nå..før hadde jeg mange mareritt , men så skaffet jeg en dreamcatcher! det hjelper!

6394850[/snapback]

Du drømmer like mye nå, du bare husker dem ikke :thumbup:

Du husket sikkert bare marerittene når du pleide å ha dem, fordi at man våkner vanligvis opp etter mareritt. Nå har du ikke mareritt, og du våkner ikke opp etter en drøm, og du glemmer drømmene fort.

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...