Gå til innhold

Hvordan er dine drømmer?


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

ingen som har drømt at de pluttselig va naken et sted? :p

6382411[/snapback]

 

 

Det har en spesiell betydning i følge drømmetydere!

Seether, sjekk hva det var a ? :p

 

edit: fant noe:

 

Nakenhet

Nakenhet viser oss hvor redde vi kan være for dagligdagse situasjoner. I de situasjonene du drømmer at du er naken har du, eller underbevisstheten din har, problemer med å takle fullt og helt. Det kan også være din måte å takle tabuer på.

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ingen som har drømt at de pluttselig va naken et sted? :p

6382411[/snapback]

 

haha, jo det har jeg, drømte at jeg våknet opp av sengen og spurta til skolen, idet jeg kom til skolen begynte alle å le og jeg forsto ingenting også så jeg på meg selv å sa: SHIT! hvor er klærne mine?! Da ble jeg temmelig flau og løp hjem til senga og la meg til å sove ^^

Lenke til kommentar

Jeg drømmer nesten aldri, hvertfall jeg husker aldri en drit av det etterpå.

Men en ting husker jeg, og det var når jeg gikk i første klasse. Da lå jeg og sov søtt og drømte at jeg måtte på do :p jeg gikk på do og presset alt jeg hadde, 2sekunder senere våkner jeg klissvåt i sengen :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Drømte en litt tåpelig drøm nettopp:

Jeg går rundt på et stort sted en vinder, og plutselig møter jeg på to jenter (som jeg ikke kjenner), og i neste øyeblikk er vi ute i skogen og, uhm, leker. Vi kaster snøball, jeg denger dem og de denger meg tilbake. Alt er koselig og greit... Og plutselig dukker Robin opp (Lightningwolf) og blir med. Men det er ingen forandring i hva som skjer...

 

Seether, hva kan dette bety? :p

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Tror ikke jeg drømmer så mye, eller kanskje jeg gjør det - men bare ikke husker alt, har allikevel et par "gjengangere":

 

Ok, jeg er på et kunstgalleri. Helt hvite vegger, en rett korridor som ikke fører noen vei. På veggen henger det to bilder med samme portrett, bare at det ene har eh, myke kurver mens det andre har skarpe og taggete. Det går en stund og så plutselig er jeg inne i bildene, først det med myke kurver og så det med skarpe kurver. Det "myke" er ganske så digg å gå i, men det skarpe ikke fullt så digg. Begge bildene er forøvrig i svart/hvitt.

 

Den andre går utpå at jeg er i et helt svart rom, ser ingenting og hører kun en svak buldring. Det ruller et lite tannhjul forbi meg, og det er skummelt nok, men så kommer det et jævla stort et, og det er så skummelt at jeg våkner.

 

Ellers bare helt random greier, bortsett fra et par våte drømmer av og til :p

 

Har forøvrig vært på fylla i tre dager, finere måte å starte ferien på må man leite lenge etter. :)

Lenke til kommentar
Mister som oftest tennene i de drømmene jeg husker noe av.

6381624[/snapback]

Det har jeg drømt i mange år.

 

Har lest at det kan bety at en har en stressa hverdag eller det er noe man går rundt og bekymrer seg for...

6382029[/snapback]

"My Teeth Are Falling"

 

Dreams that your teeth are falling out are the most common dreams we here at Dream Moods receive. Common dream scenarios include having your teeth crumbling in your hands or your teeth falling out one by one with just a light tap. Such dreams are not only horrifying and shocking, but often leaves the dreamer with a lasting image of the dream. So what does it mean?

 

One theory is that dreams about your teeth reflect your anxiety about your appearance and how others perceive you. Sadly, we live in a world where good looks are valued highly and your teeth play an important role in conveying that image. Teeth are used in the game of flirtations, whether it be a dazzling and gleaming smile or affectionate necking. These dreams may stem from a fear of your sexual impotence or the consequences of getting old. Teeth are an important feature of our attractiveness and presentation to others. Everybody worries about how they appear to others. Caring about our appearance is natural and healthy.

 

Another rationalization for these falling teeth dream may be rooted in your fear of being embarrassed or making a fool of yourself in some specific situation. These dreams are an over-exaggeration of your worries and anxiety.

 

Teeth are used to bite, tear, chew and gnaw. In this regard, teeth represent power. And the loss of teeth in your dream may be from a sense of powerlessness. Are you lacking power in some current situation? Perhaps you are having difficulties expressing yourself or getting your point across. You feel frustrated when your voice is not being heard. You may be experiencing feelings of inferiority and a lack of self-confidence in some situation or relationship in your life. This dream is an indication that you need to be more assertive and believe in the value of your own opinion.

 

In the latest research, it has been shown that women in menopause have frequent dreams about teeth. This may be related to getting older and/or feeling unattractive and less feminine.

 

Traditionally, it was thought that dreaming that you did not have teeth, represent malnutrition which may be applicable to some dreamers.

Så vet vi det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...