Gå til innhold

Hvordan er dine drømmer?


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, kan vel egentlig bare fortelle det jeg drømte i natt.

 

Jeg var fortsatt sammen med Mirann og hun ble drept! Jeg klarte å snakke med henne etter hun var død, og hun hadde det fint, men hun var litt forbanna på de som hadde drept henne (!!)

 

Jeg derimot var jævlig forbanna og skulle ha hevn! Jeg fant frem en 9mm pistol som jeg hadde gjemt vekk (i drømmen, ikke i virkeligheten!). Den måtte jeg jo selvfølgelig sette sammen del for del...slik som i militæret :p Husker jeg ble nervøs for at jeg måtte pusse delene også, men jeg slapp visst unna med det.

 

Så skulle jeg ut å ta de som hadde gjort dette. Endte med at jeg var med på et ranslag med Toska og gjengen i Oslo (hvorfor aner ikke). Ranet (hvilket ran aner jeg ikke) gikk galt, men det gjorde ikke noe...Åslaug Haga, hu politikerdama, skulle ordne så jeg fekk jobb igjen selv om eg hadde vært på kant med loven. Logisk! :ermm: Jeg våkna før jeg fikk tatt de som hadde drept henne....typisk!

----

 

Hvor får en disse syke drømmene ifra? Jeg våkna forbanna og trist fordi Mirann var død og ville bare ta hevn, men etterhvert gikk det opp for meg hvor komisk den drømmen virkelig var. Og hun er heldigvis fortsatt i live :w00t:

Lenke til kommentar

Så i tidligere tråd det var drømt om et ran.. det har jeg også gjort for en liten stund til bake: det var vel noe slik( husker ikke alt så godt)

 

Jeg og en kamerat går bort til banken( som i drømmen er 100meter bortenfor der jeg bor( banken var i det huset i gamledager).. vi står utenfor døra som er gjennomsiktig og titter inn.. så går vi inn i banken og ser oss litt rundt(lar de som jobber der se annsiktene våre altså).. så går vi ut av banken, rett utenfor glassdøra( de i banken ser oss tydelig :ermm:).. så setter vi på oss finlandshetter f og stormer inn med pistoler.. vi stjeler en god del penger og alt går bra.. så noen dager senere så leser jeg i Avisen: Politiet veit hvem som har ranet banken på løken, og skal foreta en arrestasjon i løpet av kort tid!

 

så våkna jeg...

 

var skikkelig svett når jeg våkna :ermm:

Drømmer stadig ganske rare drømmer..

Lenke til kommentar

Noen som er flinke med drømmetydning?:p Hva betyr det når drømmene stort sett handler om vold? (de drømmene jeg husker da). Er så ofte vold og drap og slikt, særlig fra min side. Jeg er ikke en voldelig person, har bare vært oppi noe som såvidt kan kalles bråk en gang, har heller ikke planer om å ta livet av noen:P

Lenke til kommentar

Drømte for ikke så lenge siden at jeg var på et rimelig stort LAN, hvor jeg møter den niiiice jenta - perfekt på alle måter, hun spilte til og med World of Warcraft. Siden det var en drøm, så hooka vi jo klart opp, og hadde det topp. Men, så fant jeg ut at hun bare ville scamme in-game gullet mitt på wow, og jeg våknet opp skikkelig sur :mad:

 

I det siste har jeg også drømt mye om løping, bare det at jeg prøver å løpe, men det blir som å løpe i vann, så jeg må "brøyte" meg fram.

Lenke til kommentar
I det siste har jeg også drømt mye om løping, bare det at jeg prøver å løpe, men det blir som å løpe i vann, så jeg må "brøyte" meg fram.

6503765[/snapback]

 

 

Det med at du må brøyte deg frem er fordi du ligger å sover. Når man sover så løper man ikke, man ligger.. og i noen drømmer som man prøver å gå eller løpe så blir man på en måte dratt tilbake.

 

Noen ganger drømmer jeg at jeg går, så blir beina mine veldig tunge, og jeg detter mot bakken og greier ikke reise meg, akkuratt som en veldig sterk g-kraft. Mens alle rundt meg har det helt fint og greier å gå.

Det er veldig ubehagelig egentlig

Endret av looOool
Lenke til kommentar

Hvordan mine drømmer er? hmm... erotiske :p

Nei, fra spøk til revolver. De er ganske morsomme. Problemet er at jeg glemmer de når jeg våkner. Men hvis jeg sover lenge og våkner, og så sovner igjen. Da har jeg fete drømmer :D Og de husker jeg også. Har ofte opplevd at jeg og andre folk er fanget, og at man må samarbeide for å komme ut av "fangenskapet".

Lenke til kommentar
Jeg drømte at jeg ble voldtatt. Hva betyr egentlig det?

 

 

Og ja, jeg er seriøs.

6503790[/snapback]

 

 

Hmm, nå er ikke jeg noen drømmetyder.

Men kanskje det er noe du har tenkt på i det siste som har utløst at du fikk en sånn drøm. For det man drømmer om er ofte ting som man har tenkt på før, men det blir bare litt forvridd i drømmen.

Når man drømmer er man jo ofte ganske fantasifulle. Men noe av det i drømmen er kanskje noe som har surret litt rundt i hjernen før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...