Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Som topic sier... Hvordan er dine drømmer? Drømmer om deg som er alene med masse jenter eller at du løper rundt i ren terminator stil og dreper alt du kommer over? Hvordan er dine drømmer? Endret 30. juni 2006 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Luv Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Mister som oftest tennene i de drømmene jeg husker noe av. Lenke til kommentar
above Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Mister som oftest tennene i de drømmene jeg husker noe av. 6381624[/snapback] Hahaha.. Da kan jeg tenke meg det er godt å våkne opp å kjenne at alle forhåpentligvis er på plass? :!: Lenke til kommentar
Seether Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Mister som oftest tennene i de drømmene jeg husker noe av. 6381624[/snapback] Har en bok om drømmetyding. Å miste tennene betyr ofte at man føler at man har sagt for mye om noe. Jeg har hatt en fin drøm i mitt liv. I den danset jeg med en fyr i smoking. Ellers har jeg mareritt. Som oftest hver natt. Før pleide jeg å drømme at jeg reddet søsteren min for og så se henne sperre meg inne i en luftboble under vann. Den ble sakte fylt med vann helt til jeg var død. Etter at jeg slo opp med typen hadde jeg en skikkelig trist drøm. Jeg satt på en buss og han satt ved siden av meg. Jeg prøvde å holde rundt ham eller noe, men så sa han plutselig: Vi kan ikke gjøre det lengre, vi kan bare sitte ved siden av hverandre..men jeg vil ha deg her. Han så så trist ut Lenke til kommentar
Arang Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Den drømmen jeg husker best gikk ut på at jeg var i et rom, gikk ut, og da jeg kom inn igjen var alle fisk. Hva kan det bety? Lenke til kommentar
Alprausch Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 En venninne drømte at Olsen-tvillingene løp rundt i en skog og prøvde å drepe hverandre :!: For et mareritt...! To mindre delikate mennesker som på insanse vis jakter på hverandre Lenke til kommentar
Alprausch Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Som topic sier... Hvordan er dine drømmer? Drømmer om deg som er alene med masse jenter eller at du løper rundt i ren terminator stil å dreper alt du kommer over? Hvordan er dine drømmer? 6381603[/snapback] Er det dine drømmer? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hm...siste drømmen jeg drømte handlet om at jeg og min kjære var ut å spasserte før det kom en måke å prøvde å drite på oss...vi slengte oss ned på bakken å slo hendene over hodene våre...så husker jeg ikke så mye mer...fikk en del dritt på meg thou Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Mister som oftest tennene i de drømmene jeg husker noe av. 6381624[/snapback] Det har jeg drømt i mange år. Har lest at det kan bety at en har en stressa hverdag eller det er noe man går rundt og bekymrer seg for... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 di invålvere som oftest dverger og bøttevis med glidemidden Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hihi, i de eneste drømmene jeg husker hopper jeg som oftest ut av ett fly uten fallskjerm, helt naturlig, og rett før bakken våkner jeg. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Siste drømmen min var at jeg skam klinte med ei jente som jeg likte før Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Dei inneheld veldig ofte mine daglige draumar, dvs det eg draumer om i bevisst tilstand. Endret 25. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 når det gjelder drømmer så opplever jeg at jeg drømmer en ting så skjer det noen ganger dagen etter andre ganger er det uken etter men det uansett veldig creepy Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Nesten alle er noe jeg blir skuffet over når jeg våkner. De er gjerne veldig urealistiske og. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Har flere ganger drømt om at jeg går rundt i The Valley of Mines, fra Gothic I, og Gothic II. Fy faen for et sted! Drømte en gang at jeg bolte så mye at jeg døde. Har flere ganger drømt at jeg fallt ut av et vindu og døde. De fleste av mine mareritt inneholder enten Freddy Krueger, eller Satan himself. Edit: Har også drømt et par lucid dreams. En av dem gikk ut på at jeg satt på togstasjonen og ventet på toget, klokken begynte å oppføre seg merkelig, og da skjønte jeg at det var en drøm. En annen Lucid dream gikk ut på at jeg var i et mørkt rom, og en Vincent Price look-a-like med smoking kommer bort og forteller meg at dette er en drøm. I begge lc-drømmene fikk jeg fullt av zombier (noen av dem spillte gitar) og et par fine damer til å komme opp. I tillegg ble fargen på himmelen, etc. farget i ulogiske farger. Endret 25. juni 2006 av superseven Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Sjeldent jeg husker drømmene mine, men de jeg husker handler oftest om at jeg er med en jente, vi går rundt og har det hyggelig, alt er bra.. så våkner jeg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 me + masse folk + sloss = win Lenke til kommentar
Matias Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 I natt drømte jeg at jeg syklet nedover en vei med masse snø, fløt på en måte over snøen (det var en slags ny sport). Etter en stund kom jeg til en bakke som ligger i nærheten av huset mitt, og stoppet oppå en topp. Det var 3 gutter der som stod på snowboard eller noe. De sa noe dumt til meg, så jeg tippet av sykkelen slik at jeg raste nedover en bakke for deretter å sette meg fast i en sprekk i isen til en elv. Der satt jeg bomfast med bena under vann, og kom til å tenke på at alt dette egentlig var et eventyr om en torsk som levde i elva under meg. Så enda torsken svømme rundt i kulpen under meg, og tittelen på eventyret kom opp Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 ingen som har drømt at de pluttselig va naken et sted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå