above Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Hey Jeg reiser til Kypros, rettere sagt Fig Tree Bay i morra og blir borte i 2 uker. Lurte derfor på om noen her har vært der og kan anbefale meg ting jeg burde få med meg? Hvordan er det med handlesteder der nede? Er det noe som jeg burde kjøpe med meg hjem, noe som er spesielt billig osv? Er veldig interessert i vannsport da, så finnes det noe av det der? Vannscooter eller lignende man kan få leie? Hadde vært artig isåfall. Kjekt om noen kan slenge inn noen kommentarer til dette stedet, om du har vært der da Takker så mye på forhånd, og håper mye respons nå siden jeg reiser i morgen tidlig. Endret 25. juni 2006 av xZoPpY Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Det er dyrt paa Kypros, ta med mange penger Lenke til kommentar
above Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Det er dyrt paa Kypros, ta med mange penger 6381641[/snapback] Hehe, har hørt det motsatte jeg Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hva er dyrt? Jeg regner med at prisene er langt lavere enn i Norge. Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Det er faktisk like dyrt som i Norge.. Iallfall Ayia Napa.. Det meste koster like mye der som her Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 nåja, enkelte varer er like dyre. men varer som Øl, tobakk alkohol generelt og fastfood er billig...... hva ellers trenger man? Lenke til kommentar
nummersju Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 enig, drit dyrt der, allt er nesten import å like dyrt som her. er blitt litt for turiststed, da kommer prisene etter. har vært både der å aya napa en gang hver annbefaler aya napa. fig tree bay er et kipt lite sted egentlig. ta deg heller en tur til aya napa, der skjer det litt mer vil jeg tro.. i alle fall om kvelden.. Lenke til kommentar
nummersju Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 nåja, enkelte varer er like dyre. men varer som Øl, tobakk alkohol generelt og fastfood er billig...... hva ellers trenger man? 6381890[/snapback] import sprit slik som smirnoff å slik er seriøst nesten like dyrt da.. men man får jo kjøpt samichoff, å slike lokale ting som er litt billigere ja, hehe, var egentlig litt kult på aya napa Lenke til kommentar
above Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Hva med vannsport da? Noen muligheter å få leke seg med vannscooter mon tro? Lenke til kommentar
nummersju Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 jada masse muligheter for å leke seg med det, husker ikke helt hva stranden heter, men bare gå dit så ser du der de holder på. kan ikke bomme på det om du ikke bor et helt annet sted en det jeg gjorde. god tur forresten Lenke til kommentar
above Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 jada masse muligheter for å leke seg med det, husker ikke helt hva stranden heter, men bare gå dit så ser du der de holder på. kan ikke bomme på det om du ikke bor et helt annet sted en det jeg gjorde. god tur forresten 6382452[/snapback] Konge! Tusen takk for det! Da vil jeg ønske alle dere andre en riktig god sommer! Og takk for kommentarene som kom inn her. Løper og pakker ferdig, så ses vi! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Det er ikke så veldig billig på Kypros, nei. Noget billigere er det kanskje, men jeg tror du kan få deg en like god handletur her hjemme. Hvis du er interessert i vannsport, kan kanskje vannparken i Agia Napa være et alternativ. Det går en del busser dit, så du kan jo vurdere det, med mindre du bor veldig langt unna. Vannscootere finnes det en del av, så det får du nok leid ganske greit. Du må dog ha lappen. Om lettsykkellappen godtas vet jeg ikke, men personbillappen er i hvert fall ikke noe problem. En annen ting jeg anbefaler er å gå tur i de nærmeste krattene du finner. På en halvtimes tur bare et steinkast unna motorveien så jeg en firfisle, to andre øgler jeg ikke kjenner til, samt en kameleon og en slange. Mønsteret på slangen lignet mønsteret til en arafuravorteslange, men det virker lite sannsynlig at det var en arafuravorteslange. Og ett siste tips: sørg for å ha insektmiddel der. Fluene der nede biter nemlig ganske hardt, og det er mange av dem. God tur! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Hvis du kommer deg litt vekk fra turist byene så får du ting utrolig billig! Ting går ofte for halvparten hvis du bare tar en 20min i bil. Til vannsport vil jeg anbefale deg dykking! Har vært i Kypros 2 ganger, hver gang har jeg tatt et dykke sertifikat. Dykket også ned til et skip som heter Zenobia. Anbefales! Endret 25. juni 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå