ones Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Har tenkt å kjøpe meg ny skjerm, og går for en LCD. Sett for meg en 19' tommer, og er ute etter en bra skjerm til en billig penge. Skjermen skal for det meste brukes til skole og litt spilling, kommer til å se noe film på den også. Vil helst ha skjermen så billig som mulig, da jeg har stramt budsjett for tiden. Har sett på denne: BenQ fra MPX Noen kommentarer på den? Forstår det slik at jeg ikke kan rotere skjermen, noe som kanskje er litt upraktisk hvis jeg skal ligge i sengen og se film? Noen som evnt. da vet om noen andre skjermer som kan roteres.? Håper på raske svar. Mvh Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Om du ser mye film så kunne jo WS vært noe ? Lenke til kommentar
ones Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Kanskje det, men vil holde meg rundt 2000 kr helst.. Noen som har erfaring eller peiling på BenQ skjermen?? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Benq skjermen er helt ok den, solgte min nettopp men det var kun pga jeg ville ha widescreen. Lenke til kommentar
n0rdisseN Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ville valgt denne: http://www.viewsonic.com/products/desktopd.../xseries/vx924/ Er litt dyrere enn ditt budsjett, men jeg kan sverge på at den holder. 3 ms på den, sykt bra. Kan brukes til film, Absolutt alle spill og diverse. Har samme skjermen selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå