StIFfmasT Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei. Finnes det et program som deler trådløst nettverk? Har en 4mbit linje som blir brukt opp av familien min. Vil gjerne dele 3mbit av linjen til meg, og 1mbit til dem. Er det mulig? Lenke til kommentar
chemical Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei. Finnes det et program som deler trådløst nettverk? Har en 4mbit linje som blir brukt opp av familien min. Vil gjerne dele 3mbit av linjen til meg, og 1mbit til dem. Er det mulig? 6381376[/snapback] Er det ikke slik vi bruker en trådløs router til da? Dette med fordeling av hastigheter osv har jeg aldri prøvd men. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 du kan ta deg en titt her http://itpro.no/download.php?op=viewsdownload&sid=53 Lenke til kommentar
Svimen Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Heisann, Fant ingenting i linken ang dette. (Mulig eg oversåg dette.. ) Men det er mulig du kan bruke Netlimiter. Om eg ikkje er heilt på jordet, så kan du installere dette på deira pc, også strupe den kraftig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå