AudiA4 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Hei alle sammen, Det har seg sånn at jeg skal skaffe meg navigasjon i bilen. Trenger derfor masse tips angående hvilken jeg burde kjøpe, som kommer til å være en bra navigasjons enhet...? Samme hva slags det blir, men budsjettet ligger på 3000,- kr +/- Håper dere har masse gode idè'r å komme med...., jeg må få kjøpt den imorra(mandag), derfor funker det ikke med gps som kun nettbutikker har , haster nå , derfor hvis dere kan svare mest mulig på det idag...hadde det vært fint.. (Min pappa skal bruke den ) Endret 25. juni 2006 av AudiA4 Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Plzzzzz svar...... haster..!! Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Om du er lur så får du ham til å kjøpe en slik. Her vil du få MYE mer enn bare navi Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Om du er lur så får du ham til å kjøpe en slik. Her vil du få MYE mer enn bare navi 6382723[/snapback] Han har pocket pc, qtek 2020, men vil ikke ha en pocket pc til med gps Og jeg syns det blir best med kun navigasjon enhet...tror jeg? Og sikkert litt rimeligere....? Håper dere har flere gode forslag rundt budsjett ramma.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå