Pysj Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 I India har et designinstitutt laget en mobiltelefon uten skjerm og med bare fem taster. Les mer Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Haha.. stygge greier Men kansje nyttig for pensjonister med hukommelsesproblemer, psykisk tviklingshemmet osv.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Den lille røde telefonen kan kun brukes via en vanlig mobiltelefon med abonnement. Hva menes med det her? Må man ha med seg en mobil som den kommuniserer med på noen måte? Ser ikke helt for meg hvordan det fungerer.. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Den lille røde telefonen kan kun brukes via en vanlig mobiltelefon med abonnement. Hva menes med det her? Må man ha med seg en mobil som den kommuniserer med på noen måte? Ser ikke helt for meg hvordan det fungerer.. 6381075[/snapback] Vet du, jeg er ikke sikker selv, greide dessverre ikke finne noe informasjon om det. Har lagt til en setning i artikkelen som presiserer at jeg ikke vet Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Nei takk :!: Dette tror jeg ikke er noe som slår ann... Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Vet du, jeg er ikke sikker selv, greide dessverre ikke finne noe informasjon om det. Har lagt til en setning i artikkelen som presiserer at jeg ikke vet 6381758[/snapback] Hehe, okay. Share the news om du finner ut av det Lenke til kommentar
margrav Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Tror ikke artikkelforfatteren heelt har gjort leksa si her.. etter størrelsen på telefonen og beskrivelsen så virker det ganske opplagt at dette ikke er en mobiltelefon, men en bluetooth handsfree.. Kunne vært morsomt om den ikke hadde vært så pokkers stygg.. gått rundt med beistet av en qtek i veska og kunne hatt en 10 grams bluetooth mobiltelefon i lomma.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg