Gå til innhold

Assassin's Creed: Ikke PS3-eksklusivt alikevel?

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3151655&did=1

Assassin's Creed is coming to the Xbox 360. It's one of those secrets no one is supposed to know about (like Halo: Forerunners) yet everyone does. Sources close to Ubisoft have informed us that the game will definitely see release on Microsoft's platform -- even though the company still refuses to admit the game's inevitable multiplatform fate. But why has there been all of this secrecy and ambiguity? And what now really is the full story with Assassin's Creed? Read on.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en lettelse har lenge håpet at det skulle komme på 360 og takk gud det gjorde det :w00t:

Jeg lurer på om det blir en slags blanding av prince of percia og hitman for det virker sånn på intervjuer(eller samtaler med folkene)

Endret av cissaman
Lenke til kommentar

Ikkje overraskande om dette stemmer.

Har ikke Gamer en artikkel hvor det står at det kommer til PC og 360?

6381054[/snapback]

Nei, men det er nemnt at det er rykter som tilseier at spelet kjem til Pc og Xbox.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om det blir en slags blanding av prince of percia og hitman for det virker sånn på intervjuer(eller samtaler med folkene)

6381689[/snapback]

Prince of Persia + Splinter Cell tror jeg heller utviklerne sikter på :)

Og det kom ikke som noen bombe at det ble et multiplattform spill.

Forøvrig: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...43&hl=+Assasins

Gleder meg til dette spillet!

Lenke til kommentar
Vel, så lenge Ubisoft ikke har kommet med noe offisiell info om dette så velger jeg å tro at det fremdeles bare kommer til Ps3

6389177[/snapback]

Historien til Ubisoft viser til at det mest sannsynligvis blir multiplattform. Men du har vel rett. Jeg prøver å ikke glede meg for mye - fordi hvis jeg må til innkjøp av en ekstra konsoll for å spille det, så dropper jeg det heller.
Lenke til kommentar

Det er uttallige spekulasjoner om dette.

Utviklerene har så langt bare annonsert det til PS3, og de har sagt at de ikka kan eller vil svare på spørsmål om spillet kommer til andre plattformer ennå på Ubisoft sitt AC-forum.

Ubisoft er ikke knyttet til noen konsoll-leverer, men de leverer som oftest multikonsoll-titler.

Men det forekommer også eksklusive titler, f.eks Red Steel som sannsynligvis bare kommer til Wii.

Det hele kommer ann på avtalen Ubisoft har gjort eller vil gjøre med Sony, om det er eksklusivt innen ett tidsperspektiv (vanligvis mellom ca. 6 månder og ett år) eller om Sony har betalt for ett eksklusivt spill, som bare skal være på deres konsoll for alltid. :-/

Eller om Sony har muligheter til å videreforhandle eksklusivitet ettersom tiden løper, men sistnevnte er sjelden tilfellet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...