stian123 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei! Jeg har en data med TV-utgang. Jeg har en kabel med sånn S-video i ene enden. Denne er i datan. På andre siden er det vanlig "jack" Den står i Tven. Men når jeg kobler den opp, kommer vanlig bilde og alt, men det er i sort/hvit. Får det ikke til. Tror det er noe galt med kabelen, men lurte på om noen hadde hatt det samme prblemet. Anyone? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Spurt om 1000000000 ganger før + at det er feilposta, men jeg kan si det jeg vet likevel Det kan være at skjermkortet ditt står på NTSC istedenfor PAL. ellerså må du prøve å kjøre en composite-kabel i tillegg hvis du har mulighet til det. Hadde samme problemet selv. først var det svart hvitt, men så fikk jeg fikset det. men da ble film-feltet i wmp blankt. Lurer på om det er sånn her: S-Video: Svart/hvitt Composite/Kompositt: Farge (men ikke film) Begge deler: Farger og film Er ikke sikker på om det er riktig da Endret 25. juni 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Beklager Hvordan endrer jeg fra NTSC til PAL? Hva er en compisitekabel? overgang fra en slik "jack" til s-video? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 S-Video: Svart/hvittComposite/Kompositt: Farge (men ikke film) Begge deler: Farger og film Er ikke sikker på om det er riktig da 6380758[/snapback] Så jeg får ikke gjort noe med det i dag? Kompositt er en egen kabel? Hvor kan jeg få tak i en sånn? Begge deler-kabel.. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Link til andre like spørsmål som er besvart? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Link til andre like spørsmål som er besvart?Prøv med ordene "S-video svart hvit" i søkefunksjonen, den er til for å brukes. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Har du prøvd et annet forum? Skjerm og tvkort i hardwareforumet kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå