Pysj Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 På grunn av én kvinnes ønske om mobilfri strand, har Farsund kommune innført mobilforbud på én av sine strender. Les mer Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hun har vært i lokalavisen minst 10 ganger nå... begynner å bli mektig lei av denne dama. Bor 30min fra Farsund så har samme lokalavisen. - Allergisk mot elektrisitet, bullshit. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Norge er et land for tapere. Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 så du er en taper du? siden du bor i Norge Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Tipper dama egentlig bare ville at ingen skulle kunne ta bilde av henne når hun soler seg naken Idiotisk.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 - For en tid tilbake fikk vi en henvendelse fra en dame som fortalte at hun var allergisk mot elektrisitet. Kvinnen, som heter Frøydis Johansen, bor ikke i nærheten av stranden, men i Farsund sentrum. Er ho allergisk mot elektrisitet er vel ikkje sentrum den beste plassen å bu. Syns denne saka virker ganske tåpeleg. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Tipper dama egentlig bare ville at ingen skulle kunne ta bilde av henne når hun soler seg naken Idiotisk.. 6380710[/snapback] Digital Kamera? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Mye lettere å forhindre folk fra å ta bilde med digitalkamera enn med mobil Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hipp hurra, igjen velger politikere å ikke basere sine avgjørelser på rasjonalitete, hadde det bare begrenset seg til enkelte lokalpolitikere..., men stortingspolitikere er ikke noe særlig bedre. AtW Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Under et intervju så hadde hun faktisk en planke på fanget for å hindre stråling... Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Dette var jo bare drittbra da! Den dama skulle jeg møtt! Jepp Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Elektroallergi er i stor grad en psykisk lidelse - man blir dårlig når man ser mobiltelefoner eller annet som man har innbilt seg gir problemer og allergireaksjoner. MEN - når man først har en slik lidelse, så er det jo greit av farsund å være snille mot denne damen, og gi henne 25 meter med psykisk hvile, og la alle andre bruker de hundre andre strendene i kommunen . Lenke til kommentar
wilai Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 HU kan bare finne et sted for seg sjøl heller, tenkt vist det va 1000 andre så er der og halvparten må ha mobil (nødtilfelle). det er litt frekt gjort av hu her alså Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Er det nødvendigvis frekt at hun får 25 meter strand når de har mange kilometer i kommunen? Og er det så vanvittig nødvendig å ha med mobilen på en strand in the first place? Jeg klarer meg fint uten mobil når jeg skal slappe av . Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Er det nødvendigvis frekt at hun får 25 meter strand når de har mange kilometer i kommunen? Og er det så vanvittig nødvendig å ha med mobilen på en strand in the first place? Jeg klarer meg fint uten mobil når jeg skal slappe av . 6382678[/snapback] Er det rette veien å kurere en psykisk lidelse ved å late som det er en fysisk lidelse? Hva med folk som ikke er så sosiale, skal de få 25 meter strand hver? AtW Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Nettopp... Dama kan nok heller ta seg en tur til en psykolog. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 At folk ikke trenger å ta med seg mobilen sin på stranda kan eg være enig i, men eg skal ikke legge meg opp i det. Det eg reagerer på her er misbruk av politiken og lovverket. Politikerene kan da pokker meg ikke innføre bruksforbud på utstyr som hverken er sjenerende, almendt sjenerende, helsefarlig, farlig generelt eller skremmende(bortsett fra for 1 person)! Her blir et offentlig område regulert etter 1 persons ønske. Hadde eg bodd på dette stedet hadde eg tatt det forbudet for retten. Snakk om at enkelte personer skal måtte vernes mot seg selv... Nå kjenner eg at eg ble litt irritert Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Dette er skammelig. er det rart det blir krig i verden? Noen som har kontaktinformasjon til de ansvarlige for dette? Jeg vil veldig gjerne ta opp denne saken og forandre den! Skal sørge for at slik ikke gjentar seg... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Kan dei ikkje utføre ein fysisk test for å bekrefte (Eventuelt avkrefte) at denne allergien er reell? Det er stråling over alt i lufta, om du er i nærheten av ein telefon eller ei ser eg ikkje korleis skal kunne ha noko påvirkning. Dette virker tåpelig, korleis bur ho forresten? Kan ho ikkje gå i butikken, kjøre bil og buss? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg viste akkurat artikkelen til moderen... hun sa at det kommer sikkert til å trekke turister, for det er jo ganske uvanlig. Kanskje derfor de lokale polikterene valgte å godta det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg