meankanin Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Har en tidligere firmabil som jeg har fjernet firmalogo-dekor fra, men det er store stygge limflekker igjen. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan fjerne limen uten å ødelegge lakken? Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 varmer limflekker opp? Så skarp med noe (husker ikke hva tingen heter dessverre). Gjorde det ofte da jeg jobbet hos et bilutleie firma Lenke til kommentar
otis Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Rødsprit, isopropanol eller citrusrens virker. Ikke vask hardt og lenge på lakken med noen av dem, da de kan ødelegge lakken ved mye gnikking. Lenke til kommentar
otis Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Inneholder olje, ikke bra. Det er jo ikke "rent", derfor bruker man Rødsprit, isopropanol eller citrusrens virker. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Lim og Tjærefjerner... spray på... la virke, spyl med varmtvann og høytrykksspyler. Autoglym sin Tar & Adhasive Remover er rimelig effektiv på limrester. Skillet som ofte blir etter dekorfjerning kan jevnes ut med en lakkrens etterpå. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Zalovann og en tommel. Må "rulles" av.. Hjelper hos meg, har gjort dette med mange biler.. Lenke til kommentar
VF-racing Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Labelfjerner i fra biltema ?? Vet ikke om den er snill med lakken.. Endret 9. juli 2006 av VF-racing Lenke til kommentar
xtrail2 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Labelfjerner i fra biltema ?? Vet ikke om den er snill med lakken.. 6459060[/snapback] Bremseveske tar limen med en gang, gjør ingen skade. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Bremsevæske er visst hard mot lakk og matter den ned har jeg hørt Lenke til kommentar
icy_T Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 bruk lynol går det ikke bort da, so går det ikke vekk før du begynder med vinkelsliper Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Har hørt at diesel er fint å ta vekk slikt med Lenke til kommentar
razer Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Prøvd med avfetting? Fås kjøpt på de fleste bensinstasjoner! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Mye rare forslag her ja... jeg jobber med dette til daglig, og bruker citrusrens, så prøv det du Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Mye rare forslag her ja... jeg jobber med dette til daglig, og bruker citrusrens, så prøv det du 6596631[/snapback] Hvor får man egentlig kjøpt det til en rimelig penge, helst på store flasker? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) cartec.no sin tjærefjerner funker også fint... skal sjekke hvor vi kjøper citrus rens Endret 3. august 2006 av weedman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå