zh- Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 specs: amd 60 3000+ abit nf8 hk OCZ gold 2x512 brikker 2x seagate barracuda 120gb Gainward (?) nvidia 6600 256mb Har brukt denne pcn i ca 1 år uten noen problemer. Har ikke hatt nevneverdig treghet osv, men for ca en uke siden så har den begynt å fryse til litt, og være laggete.. På spill som wow kjørte jeg på 30fps til vanlig der det skjedde noe, nå er jeg ned i 20 på de samme stedene, og jeg har skikkelige spikes der bildet fryser i noen sekunder. Veldig irriterende! PC'n er forholdsvis nyformatert har hatt oppdatert virusprog hele tiden (nod32). Hva kan det være? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 specs:amd 60 3000+ abit nf8 hk OCZ gold 2x512 brikker 2x seagate barracuda 120gb Gainward (?) nvidia 6600 256mb Har brukt denne pcn i ca 1 år uten noen problemer. Har ikke hatt nevneverdig treghet osv, men for ca en uke siden så har den begynt å fryse til litt, og være laggete.. På spill som wow kjørte jeg på 30fps til vanlig der det skjedde noe, nå er jeg ned i 20 på de samme stedene, og jeg har skikkelige spikes der bildet fryser i noen sekunder. Veldig irriterende! PC'n er forholdsvis nyformatert har hatt oppdatert virusprog hele tiden (nod32). Hva kan det være? 6380605[/snapback] Sjekket prosessene i taskmanager, og sett etter om du har noe *gående* allikevel ? System Idle process skal vanligvis ligge på 98-99 % _nifty_ Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Prøv å ta en spyware - scan, og oppdater skjermkortdriverne. Lenke til kommentar
zh- Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Ok, får gjøre det. Noe spyware prog å anbefale? Har ikke noen krevende prosesser gående, ledig system ca99% hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå