Gå til innhold

One Tree Hill - noen som ser på det?


Anbefalte innlegg

oooh... neste episode på min bursdag! 11 april :love:  for en fin gave!

8062695[/snapback]

 

Min også :p 11 April er dagen ;)

8063894[/snapback]

dere får få bursdagsgaven en uke før tiden da :) neste episode 28 mars

Next Episode: 83: 4x16 | You Call It Madness, But I Call It Love (Mar/28/2007)

Endret av CrypTo2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg begynte å se The O.C. for 1 måned siden og mener at OTH er hakket bedre.. Uansett så er The O.C. og OTH begge en serie du blir helt hekta på.. OTH får pluss for Sophia Bush, mens The O.C. får pluss for Rachel Bilson og Mischa Barton og Adam Brody som spiller Seth så sinnsykt bra...

Lenke til kommentar
Personlig syns jeg The OC er bedre, men OTH er ikke langt bak..

Geniale serier begge to..

8189150[/snapback]

 

Tviler ikke på at jeg vil synes The O.C. er bedre når jeg har fått sett alle episodene, men er bare kommet til 3x03, så OTH er fortsatt hakket foran

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Vet at sesong 4 taper seg når Marissa dør, men jeg gleder meg til den sesongen uansett :p Kaitlin tar over rollen som Cooper familiens peneste regner jeg med
Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Har nesten alltid syntes at slike dramaserier (Hotel Cæsar m.fl.) er ganske idiotiske... men nå må jeg nesten ta tilbake det.

 

Siden søstera mi ser på One Tree Hill, så har jeg også plukket opp noen episoder etter hvert... og jeg har prøvd å holde meg uavhengig

 

men her om dagen da jeg kom hjem fra skolen og skulle dra på trening etterpå, fikk jeg bekreftet at jeg er litt mer enn middels interessert.

 

Jeg kom hjem, spiste, byttet til treningsklær og var så og si klar til å dra. Jeg skulle bare se litt på TV før jeg dro. Og selvfølgelig gikk One Tree Hill akkurat da...

Endte med at jeg så hele episoden før jeg dro på trening

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...