El-Deno Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Gigi ringte Mouth på sesong 4, episode 11.Video samtale fra Gigi sto det på mobilen 7774826[/snapback] Daså, *note to myself: Gigi, ikke GeGe* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Gigi ringte Mouth på sesong 4, episode 11.Video samtale fra Gigi sto det på mobilen 7774826[/snapback] Åja. Jeg følger TVNorge sine sendinger, vøt. Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det er lett å avskrive OTH som en klisjefylt dramaflick som ikke er verdt å se på, om en bare har sett et par sporadiske episoder. Og en står såklart fritt til å mene hva en vil om hvilken som helst serie. Javisst, det er en god del drama inne i bildet. Men om du følger serien fra første episode og utover er faren stor for at du blir hekta av basillen . Ble introdusert til serien av ei venninne av meg med episode 19 i sesong 3. Har siden fulgt det episode for episode. Etter at sesong 4 tok pause i desember tok jeg like godt og begynte på første sesong. Har nå sett gjennom alle sesongene fram til der jeg begynte å se, og klarer omtrent ikke vente hver uke på at en ny episode skal komme ut . Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Nei, sant det. Love it. Syk "bror" hun har... Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 One tree hill i mitt hjerte! Jeg har kjøpt sesong 1, 2 og 3! 3 er underveis da.. Dette er den eneste serien jeg gidder å følge med på, men den er bare så spesiell . Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Vær vennlig å legg ting i spoilertags fra nå av. Har enda ikke begynt på sesong 4 og fikk meg derfor et slag i trynet når jeg sjekket denne tråden igjen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Fy faen. Hu som spiller søstra til Haley, Taylor er utrolig digg Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Litt artig at Nathan har hatt seg med Taylor på en fest for noen år siden Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Vær vennlig å legg ting i spoilertags fra nå av. Har enda ikke begynt på sesong 4 og fikk meg derfor et slag i trynet når jeg sjekket denne tråden igjen. 7862684[/snapback] Du får forte deg å se, jeg følger sesong 4 på TVN og må diskutere det åpent. Sesong 4 sendes i USA og Norge nå, men vi må snakke i spoilertags for du ikke har begynt se på det enda? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Er nok ikke bare jeg som ikke har sett alle sesongene av One Tree Hill skal du se. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Er det eneste som har kvalitet like etter at jeg kommer hjem, så jeg begynte å følge med for litt siden. Og nå er jeg hekta, og må hjem før halv tre hver hverdag. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 I morgen er det endelig en ny episode! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Er det bare jeg som syntes det er litt rart at Nathan har mørkt hår og mora har lyst, og at Lucas har lyst hår og har mora har mørkt? Hadde ikke overrasket seg at om dette en gang kommer fram, bare det er nok drama til å lage en ny sesong. Og btw, hvor mange sesonger flere kommer det til å være? Virker litt som om det går mot slutten nå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Mulig at denne blir siste. Var jo egentlig slutt etter forrige, men The CW valgte å ta over serien og kjøre minst en sesong til.. Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Alt avhenger av seertallene. Hvis seergrunnlaget er tilstrekkelig til at det lønner seg å fortsette framfor å bytte serien ut med en annen serie, så vil vi forhåpentligvis se mer fra Tree Hill. Er rykter om at neste sesong, om det blir noen, kanskje vil bli lagt til 4-5 år etter high school. Kun rykter jeg har lest, tho. Dilemmaet er jo at etter denne sesongen vil high school være over, og mye av grunnlaget til serien forsvinner. Vi får krysse fingrene for at CW fremdeles ser profitt i OTH når avgjørelsen skal tas. MartinF: Hell yeah, hun er/var smooth som bare f*** . Endret 4. februar 2007 av Porki Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) så episode 13 , den var fader meg rå ass one tree hill er en av de beste tv-seriene ever etter min mening Endret 11. februar 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Å herregud dagens episode var skikkelig bra, slutten kommer til og fårorsake masse drama ;D Hadde jeg faktisk aldri trudd om Brooke på den tia, selv om hun var litt slut men nei. Ble veldig overraska må jeg si ;> Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Sykt bra, slutten kan nok skape en del tullball.. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Nå blir det bråk i leiren, ja Spørs om Luke finner ut noe om Dan nå da... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Sykt bra, slutten kan nok skape en del tullball.. 7949135[/snapback] Ditto Syns litt synd på Mouth nå.. Trodde virkelig han og hu "clean teen" dama skulle holde sammen jeg Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hoho, didn't see that coming ! Så er spørsmålet, er opptaket fra før eller etter naley? Etter hårsveisen til Nathan å dømme, så må det ha vært nylig, men de kan jo selvsagt ha glemt av det under innspillingen. Endret 15. februar 2007 av Porki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå