Gå til innhold

One Tree Hill - noen som ser på det?

Anbefalte innlegg

Damn. Hvorfor i alle dager lager de en ny sesong uten lucas og peyton? Serien blir bare dårligere og dårligere. Skulle aldri ha gått 4 år fram i tid etter high school. Gjengen skulle ha startet på samme college, så hadde vi sett hverdagen der. : D. Men jaja, må vel gi sesong 7 en sjangse også.

lucas og payton takket nei til å være med i sesong 7 pga lønnen var for "lav" griske beist

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes sesong 4 av the oc var bra, men den var selvsagt litt dårligere enn de tre første. Men One tree hill har jo tapt seg kraftig mener jeg etter at dem tok stuntet ved å hoppe 4 år frem i tid, syntes faktisk de 2 siste sesongene har vært lavmål, men har følgt med siden de 4 første sesongene var jo kanonbra!

Og nå som de itilegg har fjernet Lucas og Peyton så har hvertfall ikke jeg store forventninger til sesongen som kommer, men jaja blir vell antagelivis den siste sesongen vil jeg tro så får se det ferdig :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Sesong 8 er noe av det latterligste jeg har sett. I lange perioder var det håpet om at Lucas og Peyton skulle komme tilbake, som fikk meg til å se på. Tok seg litt opp mot slutten, men her mangler det mye på å nå nivået til de første sesongene. Denne serien har med unntak av noen få episoder vært uten engasjement og spenning siden Quentin døde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...