Anonym234 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det blir bare bedre og bedre, ja! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Har en sesong her nå som jeg tenkte å pløye gjennom. Elsket OC og håper derfor å få samme koselige stundene igjen. Håper ikke det er slik at alle følger med på serien grunnet de fine damene og guttene. Hvordan er egentlig OTH dramamessig og konfliktmessig i forhold til The OC? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Åfy faen, har forsatt vondt i hjertet etter forrgie episode gleder meg så sinnsykt til neste episode. og jeg er ikke av den som greier og vente, så har sett promo fått spoila litt av den. Ser ut som en episode som også kommer til og bli veldig fabelaktig Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Har en sesong her nå som jeg tenkte å pløye gjennom. Elsket OC og håper derfor å få samme koselige stundene igjen. Håper ikke det er slik at alle følger med på serien grunnet de fine damene og guttene. Hvordan er egentlig OTH dramamessig og konfliktmessig i forhold til The OC? Jeg vil si at konfliktmessing og dramamessing så er oth skildra bedre enn o.c eneste jeg savner i oth som oc har er den nerde komedien seth kommer med den er virkelig sjarmerende. Oth scorer veldig mye på det ungdomsmessige de har med, live konserter med kjente band i nesten annenvær episode og fine damer er stort pluss jeg liker Har du likt oc og skal se oth så trur jeg det skal veldig mye til for at du ikke liker oth også. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Angående konfliktene, er de like alvorlige og som i OC? Tenker da på omfanget av dem. F.eks. at en av vennene ender opp med å ha sex med moren til en av de andre. Og er det mye snakk om forskjellige kjærestepar osv? Håper det er andre konflikter enn bare at han har slått opp med hun osv. Ble mange småspørsmål det her. Er vel lettere om jeg bare begynner å se noen episoder. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ja, det vil jeg absolutt si. Orker ikke nevne noen eksemplarer siden det en slags spoiler. Men ville absolutt anbefalt deg og tatt en titt på serien. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Så de 2 første episoder nå. Ingenting über ved de 2 episodene, men tenker jeg ser et par til før jeg dømmer serien. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Er det samma om oc, du må nok se litt mer før du møter de største dramane. I vær sesong så har du noe som den bygger seg opp til og avslutter med, også har du som i så og si alle andre serier noen små men også ganske dramatiske hendelser. Gi ikke opp etter 4 episoder Er tross alt en 24episode serie så tar litt tid før tinga virkelig begynner og koke Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) S4EP9 var helt syk. Hjertet mitt hamret så fort at jeg nesten ikke klarte å sitte rolig Var en periode jeg syntes The OC var bedre, men nå er det så jevnt at jeg ikke vet hvilken av de jeg liker best. Synes det har vært ganske "stille" på The OC for tiden, men er jo bare halvveis i sesong 2. Deathie: Ja, det er mange konflikter i OTH, de fleste kommer ikke før litt utti serien, og jeg anbefaler deg å følge med olsen: Du sa du hadde fulgt med 3 og en halv sesong? Hvordan vet du da at sesong 4 blir verre enn 3? Endret 1. desember 2006 av passion Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Fordi sutringa og tytinga og tragediene i dei episodene jeg har sett av sesong 4 nådde et slikt nivå at jeg ikke orka å se mer. Det var heilt grusomt. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Sett 4 episoder nå. Kjenner jeg blir bitt av basillen ganske fort. Når det gjelder serier er det egentlig ikke så mye jeg ikke liker å følge med på. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg ønsker meg sesonger til jul, så håper jeg får! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 S4EP9 var helt syk. Hjertet mitt hamret så fort at jeg nesten ikke klarte å sitte rolig 7400506[/snapback] Kan det bli noe bedre enn dette? Denne episoden hadde ALT! Fantastisk episode! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 ;D fint og se fler folke stepper fram og sier sin menig. Sitter i denen stund og hører på oth musikken, brukte 4timer på og høre igjennom alle albumene og finne hva jeg liker. Føler at jeg snart må se s4 ep9 igjen, var den aller beste episoder jeg har sett. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hm, har den episoden blitt vist på tvnorge? Nei sesong 4, den er ikke vist enda? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Nei, den er ikke vist på tv i norge Synd Norge er så treige men, går bra så lenge internett finnes ;D Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Huff, når jeg først begynner, blir jeg sittende. Kommet til episode 11 nå. Liker serien jeg, men blir slått av The OC. Nå må jeg koble litt av med en film eller 2. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 S4EP9 var helt syk. Hjertet mitt hamret så fort at jeg nesten ikke klarte å sitte rolig 7400506[/snapback] Kan det bli noe bedre enn dette? Denne episoden hadde ALT! Fantastisk episode! 7402548[/snapback] Det hadde den. Nesten litt for mye imo. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Okey, olsen, du skrev at du hadde sett 3 og en halv sesong, så da trodde jeg ikke du hadde sett noe av sesong 4. s4ep9 hadde alt ja Finnes ikke ord Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Må si meg enig med resten, har fulgt med OTH nesten helt siden det startet i USA og den siste episoden var meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå