Gå til innhold

One Tree Hill - noen som ser på det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en sesong her nå som jeg tenkte å pløye gjennom. Elsket OC og håper derfor å få samme koselige stundene igjen. Håper ikke det er slik at alle følger med på serien grunnet de fine damene og guttene. Hvordan er egentlig OTH dramamessig og konfliktmessig i forhold til The OC?

 

Jeg vil si at konfliktmessing og dramamessing så er oth skildra bedre enn o.c eneste jeg savner i oth som oc har er den nerde komedien seth kommer med ;) den er virkelig sjarmerende. Oth scorer veldig mye på det ungdomsmessige de har med, live konserter med kjente band i nesten annenvær episode og fine damer er stort pluss jeg liker ;) Har du likt oc og skal se oth så trur jeg det skal veldig mye til for at du ikke liker oth også.

Lenke til kommentar

Angående konfliktene, er de like alvorlige og som i OC? Tenker da på omfanget av dem.

F.eks. at en av vennene ender opp med å ha sex med moren til en av de andre.

 

 

Og er det mye snakk om forskjellige kjærestepar osv? Håper det er andre konflikter enn bare at han har slått opp med hun osv. :ohmy:

 

Ble mange småspørsmål det her. Er vel lettere om jeg bare begynner å se noen episoder.

Lenke til kommentar

Er det samma om oc, du må nok se litt mer før du møter de største dramane. I vær sesong så har du noe som den bygger seg opp til og avslutter med, også har du som i så og si alle andre serier noen små men også ganske dramatiske hendelser.

Gi ikke opp etter 4 episoder ;) Er tross alt en 24episode serie så tar litt tid før tinga virkelig begynner og koke ;)

Lenke til kommentar

S4EP9 var helt syk. Hjertet mitt hamret så fort at jeg nesten ikke klarte å sitte rolig ;)

 

Var en periode jeg syntes The OC var bedre, men nå er det så jevnt at jeg ikke vet hvilken av de jeg liker best. Synes det har vært ganske "stille" på The OC for tiden, men er jo bare halvveis i sesong 2.

 

Deathie: Ja, det er mange konflikter i OTH, de fleste kommer ikke før litt utti serien, og jeg anbefaler deg å følge med :)

 

olsen: Du sa du hadde fulgt med 3 og en halv sesong? Hvordan vet du da at sesong 4 blir verre enn 3? :hmm:

Endret av passion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...