Gå til innhold

One Tree Hill - noen som ser på det?

Anbefalte innlegg

Da var dagens episode sett

Gikk ikke så bra med boken touren til Lucas nei :p

Men reagerte på at Nathan skulle ta og bli med på laget å spillet "slamball" , kan tenkte meg at han kommer til å ødlegge seg på det spillet , ryggen kommer til å kolapse eller no. Så havner han vell i rullestol igjen :S hadde vært surt men, tror hvertfall han kommer til å skade seg på å spille Slamball.

Ellers så var det godt å se at Dan begynner å få _litt_ tilitt av folk, får hvertfall passe jamie :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var dagens episode sett

Gikk ikke så bra med boken touren til Lucas nei :p

Men reagerte på at Nathan skulle ta og bli med på laget å spillet "slamball" , kan tenkte meg at han kommer til å ødlegge seg på det spillet , ryggen kommer til å kolapse eller no. Så havner han vell i rullestol igjen :S hadde vært surt men, tror hvertfall han kommer til å skade seg på å spille Slamball.

Ellers så var det godt å se at Dan begynner å få _litt_ tilitt av folk, får hvertfall passe jamie :)

Føler meg ikke helt trygg på Dan enda jeg. Er fortsatt no ekkelt med ham : P

Reagerte litt på slamball'en til Nathan sjøl, så er litt enig med deg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hmm så akuratt episode 8

hvem i helsikken er Julian? hvordan vet Peyton hvem det er? vi har ikke sett han før vell? jeg husker hvertfall ikke han fra noen av de tidligere sesongene...

Regner med det er en hun kjenner fra tiden sin i LA, som vi vil få vite mer om i kommende episoder.

Lenke til kommentar

Dagens episode var veldig bra

Syntes det var en god episode idag, Ble nervøs når Nathan ble pusha igjennom glasset enda engang. Men det gikk heldigvis bra :) Så nå gir han seg med slamball, det var da inderlig godt :p Håper han får bli med på ett skikkelig basketball team snart heller. Og at lucas klarte å skrive scenen hvor dan skøyt kith var da bra. Og Lucas fant bildet av Julian og Peyton , syntes egentlig ikke at det var så stort at Peyton og julian var "in love" i den perioden jeg. Lucas hadde jo Linsey da så hvorfor skal han bli så irritert over det? Enteste han kan/burde være litt irritert over er at hun ikke fortalte det til han med engang.

Lenke til kommentar

Kan dere ikke å prøve å sette hendinger i serien i Spoilerm selv om de har skjedd i tidligere serier. Er sikkert ikke alle her som har sett alle episodene hittil, har selv bare kommet til E07S05 og er enig med at den tapte seg fryktelig etter sesong 5. De burde nok gjort som med The OC og sluttet etter sesong 4, men for se, kanskje den tar seg opp igjen. Skal uansett se videre, såpass bra er det.

Edit: Noen som vet når sesong 6 kommer på TV Norge?

Endret av X91_Al_CaponeX
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Enig med deg cryflopp, episode 12 var bra, mange fine tvister.

Gleder meg til å se hva som skjer med mouth jeg.

Ettersom de drar inn drapsmannen til Q, så regner jeg med det skal bli oppklaring i mordet på han fremover.

Håper virkelig ikke Sam havner i alt for mye trøbbel.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...