bruker365 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Lucas klikka jo på Peyton Lenke til kommentar
jahas Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 kødder u med meg!?!?!!?!? hva faen? Dan drepte keith nei fy faen, nå vurderer jeg virkelig å droppe hele serien... Lenke til kommentar
Tern Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Lucas klikka jo på Peyton så ikke at den kom altså, bra episide i dag ( ep 17 ), men litt offtrack her, er det mange episoder igjen etter ep17? Endret 13. mai 2008 av Tern Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Én - sesongfinalen. Kommer tirsdag den 20. mai. Samt sesong 6, da... Endret 13. mai 2008 av Porki Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Lucas klikka jo på Peyton så ikke at den kom altså, bra episide i dag ( ep 17 ), men litt offtrack her, er det mange episoder igjen etter ep17? Hehe, ikke jeg heller. Han er altfor opptatt av Lindsey, og så ble han jo veldig sur i kampen også Lenke til kommentar
Tern Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Du troller i feil tråd, kompis. Har du ikke noe fornuftig å bidra med i diskusjonen, så la det være er du snill. Tenk, trykk, tal... Vet ikke hvem du sikter til trollingen, men dette er jo en OTH diskusjons tråd, føler ikke noen at noen har trollet på noen måte. angående sensong avsluttningen, syk bra, følte at OTH var tilbake med drama og den "dør han/hun?"slutten med Dan, men hele sesongen har vært litt dull, med for lite action og for mye kjærlighets sorg(Payton) Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Eg synes dei har dratt det heile med Dan litt langt no, det virkar som om dei berre brukar han for å skape litt drama. Eg liker Dan, men synes det blir litt dumt om "alt" skjer med han, igjen. Får ikkje heilt til å forklare kva eg meiner, men Ellers er eg veldig einig i at sesongen har vært litt døll, mens sesongavslutninga var veldig bra. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Da var Sesong finalen sett, og jeg må si dette er den svakeste sesongen av one tree hill hittil! Har skjedd for lite og har ikke være så veeeldig spennende som sesong 4 for eksempel. Sesong 4 er favoritten min Men ang. finalen Om dan dør eller ei det vet vi jo ikke men jeg syntes at han er en god charakter i serien, så håper han overlever da. Og det store spørsmålet, hvem ringte Lucas til :o Jeg tror og håper det var peyton Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Har dere merket at så å si hver episode er ute etter å få frem en slags moral? Det er så irirterende, så klisjefylt. Lenke til kommentar
triiner Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg ser på One three hill. Var helt hektet før Men nå ser jeg på det iblant. Har sett hele sesong 1,2 og nesten hele sesong 3 og litt av 4ern. Jeg ser hver episode som går. Nå er det jo på onsdagene også. Jeg synes at denne serien er bra. Får nesten tårer i øynene hver gang jeg ser på det. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Men hva skjer nå? Var episode 18 den siste i sesong 5? Når begynner ny sensong? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Var siste episode i sesongen ja. Må nok vente til høsten engang. Nøyaktig dato er ikke klart enda. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) 1. september er vel så godt som bekreftet som premieredato for sesong 6. Endret 25. mai 2008 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 http://www.onetreehillweb.net/ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Syns det er en stund å vente, men bra det kommer mer vertfall.. En del spennende ting nå på slutten, kan bli interessant å se hva som skjer. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 noen som vet hvilken episode som går på Tv Norge på onsdag? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hmm, episode 13 tipper jeg. Episode 12 gikk i reprise på TV Norge i dag. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Gooooooooooooo MANDAG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå