Gå til innhold

One Tree Hill - noen som ser på det?

Anbefalte innlegg

Ah, jeg fikk ikke med meg at det var blitt en diskusjon om episodene !

Såå, hva synes dere om episode 12 ?

Jeg sitter igjen med det store spørsmålet, hva har Brooke sagt til Lucas ?

Jeg er så utrolig spent på hva det er , så jeg sitter å venter på neste episode!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

tja hva skal man si, litt trist siste scenen i episode 15 da. Om dan virkelig bare har 6mnd igjen å leve? liker dan charakteren godt så blir ganske bad om han forsvinner fra serien mener nå jeg. Hadde håpt han skulle få tilgivelse av Nathan hvertfall, og få et godt stabilt forhold med barnebarnet sitt.

Lenke til kommentar

var en grei nok episode det

men syntes det er litt teit at ingen vil ha noe med dan å gjøre :/ han har jo tross alt bare 6mnd igjen å leve..

Syntes også det var sørgelig at Haley kasta takk brevet som Jamie skrev.

Hatet Dan i sesong 1 og 2 da han pushet sånn på nathan, men han har virkelig forandra seg ( spesielt i sesong 4 var det stor forandring.) Og jeg liker han nå, men det gjør tydeligvis ingen andre i tree hill :(

Lenke til kommentar

Ferdig med sesong 2 nå, og har seff planer om å fortsette å se... Dette er en slags erstatning for meg mtp at det ikke lages flere episoder av The OC. Synes ikke OTH er like bra, men det er en god erstatter ;) Siden jeg bare er på sesong 3 budre jeg kanskje ikke lese for mye i denne tråden ?!?

Endret av jj_89
Lenke til kommentar
Håpa produsentan dreper Peyton. Fan for ei bæskjærring og dårlig skuespiller. ødelegger serien!!
:ohmy::omg:

Det håpar verkeleg ikkje eg. Eg liker Peyton, men eg syns ho var mykje betre i dei første sesongane, både karakteren og skodespelaren. Men eg vil fortsatt ha ho der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...