Cryflopp Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 haha peyton,keith,lindsey og jimmy takk for at du retter meg opp martin , syntes denne var mye bedre enn de 2 forrige jeg Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 da var dagens episode sett omg så tåpelig av Haley å prøve å skille seg med nathan. var jo ikke hans feil i det hele tatt, så det syntes jeg var litt teit. Blir spennende å se om Dan kommer ut fra fengsel snart og Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 da var dagens episode sett omg så tåpelig av Haley å prøve å skille seg med nathan. var jo ikke hans feil i det hele tatt, så det syntes jeg var litt teit. Blir spennende å se om Dan kommer ut fra fengsel snart og Må si at jeg fant denne vrien en svært overdreven reaksjon. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Egentlig ikke, tenkte ganske likt dere med engang jeg så episoden. Men vi vet hva som egentlig skjedde, alt Haley vet er at Nathan sier det skjedde ingenting, og at han løy for henne. Dessuten så manipulerer jo dagmammaen Jamie. Carrie(?) har jo også sagt masse tull til Haley, og Nathan sa jo at kysset faktisk skjedde, så hvorfor ikke resten? Endret 6. mars 2008 av Sauegjetteren. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 fyfaen, må si at dagens episode var utrolig bra. vil gå så langt og si at det er den sterkeste episoden gjennom hele oth historien spør du meg. Helt utrolig ,P Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er ikke enig med at det er den beste i historien, men ja den bar bra Lenke til kommentar
fulltimefriend Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Har hørt rykter om at den siste sessongen ikke skal bli vist på norsk tv Noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Haha, morsomt... Sesong 5 starter nå 2. april, mens når sesong 6 er ute så starter nok den til samme tid. Det er null sjanse for at TV Norge sender de 5 første, men ikke sjette og (kanskje) siste sesong. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 fy fader , likte den siste episoden veldig godt! likte hvordan dan var i episoden , men så er det vell så typisk at han bare får dritt slengt til seg når de begynner å prate med han. Selv liker jeg dan veldig godt å han er en sterk charakter for serien. Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Skjønner ikke hvordan du liker Dan. Dette var jo han sin billett inn i varmen igjen, kanskje ikke med en gang men dette er vel nok til en god start. Og når han først er inne er det jo klart at han kommer til å gjøre et eller annet som skjærer i hjertet på alle mann Lenke til kommentar
fulltimefriend Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg syns oth har gått litt for langt .. Likte ikke siste sesong serlig godt, dt var liksom de samme tingne som skjer hele tiden . Den sesongen som kommer nå skal jo handle om når de er voksne .? Har egntli ikke så store forventninger lenger Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Denne sesongen er by far den beste siden sesong 1 etter min mening. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 har likt den jeg også , men syntes den har hatt ett par svake episoder, men alt i alt en god sesong so far Noen episoder er bare så konge mens andre kan være kjedelige :/ muligens den svakeste sesongen hittil. Men for all del veldig underholdene og jeg liker det jeg ser og jeg er så glad for at den er fornyet en sesong til Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 noen som vet når den neste episoden sendes i USA? på www.tv.com sto der 14. april og på www.cwtv.com/shows/one-tree-hill står der 8. september. hva er rett? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 14. april er det jeg har fått opplyst ihvertfall. Hvor på The CW sin side står det 8. september? Klarer ikke finne det jeg. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 min kilde sier også 14 april ( www.tvrage.com ) og dem har som oftest rett :-) Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hvorfor er ikke dagens oth episode kommet? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Fordi det er pause.. Se sendeplanen. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Serien er meget bra, den er til tider meget reell. Om du liker den eller ikke er helt opp til hva du opptar deg av. Jeg kan si at jeg liker den fordi jeg har følt med siden 1 episode, og henger enda med på sesong 5 episode 12. Og er ganske fornøyd med utviklingne, men til tider kan det være en god del for mye drama. Men det er jo en Amerikansk ungdoms dramaserie. Så det er jo slik jeg forventer at det skal være. Jeg like de fleste serier i den kategorien, så jeg anbefaler dere: - Veronica Mars - Life as we know it ( kun 1 sesong though) - Ugly Betty - The O.C - Gosspi Girl - Friday Night Lights Men de fleste av dere har sikkert sett noen av disse, vet dere om fler. PM meg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå