Gå til innhold

One Tree Hill - noen som ser på det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da var dagens episode sett

omg så tåpelig av Haley å prøve å skille seg med nathan. var jo ikke hans feil i det hele tatt, så det syntes jeg var litt teit. Blir spennende å se om Dan kommer ut fra fengsel snart og :)

Må si at jeg fant denne vrien en svært overdreven reaksjon.

Lenke til kommentar

Egentlig ikke, tenkte ganske likt dere med engang jeg så episoden. Men vi vet hva som egentlig skjedde, alt Haley vet er at Nathan sier det skjedde ingenting, og at han løy for henne. Dessuten så manipulerer jo dagmammaen Jamie. Carrie(?) har jo også sagt masse tull til Haley, og Nathan sa jo at kysset faktisk skjedde, så hvorfor ikke resten?

Endret av Sauegjetteren.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

fy fader , likte den siste episoden veldig godt!

likte hvordan dan var i episoden , men så er det vell så typisk at han bare får dritt slengt til seg når de begynner å prate med han. Selv liker jeg dan veldig godt å han er en sterk charakter for serien.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan du liker Dan. Dette var jo han sin billett inn i varmen igjen, kanskje ikke med en gang men dette er vel nok til en god start. Og når han først er inne er det jo klart at han kommer til å gjøre et eller annet som skjærer i hjertet på alle mann :p

Lenke til kommentar

har likt den jeg også , men syntes den har hatt ett par svake episoder, men alt i alt en god sesong so far :) Noen episoder er bare så konge mens andre kan være kjedelige :/ muligens den svakeste sesongen hittil. Men for all del veldig underholdene og jeg liker det jeg ser :)

og jeg er så glad for at den er fornyet en sesong til :)

Lenke til kommentar

Serien er meget bra, den er til tider meget reell. Om du liker den eller ikke er helt opp til hva du opptar deg av.

Jeg kan si at jeg liker den fordi jeg har følt med siden 1 episode, og henger enda med på sesong 5 episode 12. Og er ganske fornøyd med utviklingne, men til tider kan det være en god del for mye drama. Men det er jo en Amerikansk ungdoms dramaserie. Så det er jo slik jeg forventer at det skal være.

Jeg like de fleste serier i den kategorien, så jeg anbefaler dere:

- Veronica Mars

- Life as we know it ( kun 1 sesong though)

- Ugly Betty

- The O.C

- Gosspi Girl

- Friday Night Lights

Men de fleste av dere har sikkert sett noen av disse, vet dere om fler. PM meg ! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...