Gå til innhold

One Tree Hill - noen som ser på det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^Ja, det må du gjøre!

Hva synes dere om Nathan i sesong 5? Han ser jo helt grusom ut, håret MÅ klippes! Jeg liker håret til Haley, det minner meg veldig om sesong 1:P

Ellers, hvordan tror dere det blir med de nye karakterene? Jeg gleder meg til å se mer av Mia, hun ser ut som en spennende karakter.

Jeg fatter ikke hva Mark tenke på, hvorfor er KEVIN FEDERLINE med!? :o

Endret av Rockagirl
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

På tide å trekke denne tråden fram fra mørket igjen. Førstkommende onsdag, den 9. januar kl. 03:00 (norsk tid) er det duket for en to-episoders åpning av One Tree Hill sesong 5 på amerikanske TV-skjermer. Så rydd plass i TV-kalenderen på onsdag :new_woot: .

Lenke til kommentar

2 gode episoder

bare triste scener med nathan jo , synd det med beina hans. men siste scene i episode 2 ser det ut til at han vil prøve å gjøre det beste ut av det og prøve å bli bedre, and thats good. Er dan utskrevet av serien eller? fikk med meg at dem sa han var i fengsel, men betyr det at vi ikke får se noen scener med han?

Lenke til kommentar
Veldig bra start, dette lover bra! :)

Noen som vet hvor mange episoder som kommer?

Ser 12stk er satt opp rundt om, er dette endelig?

De har bestilt full sesong, men kan cancle mitt inni sesongen vis ikke det er høye nok viewerratings, så tror neppe vi trenger å bekymre oss for det. ^^

Hva med Debb og Karen da? Er de med? Karen fikk jo en baby i slutten av sesong4, gledet meg litt til å se den.

Foresten, kjempebra serie åpning.

Lenke til kommentar

^

Karen og Lily er jo å reiser jorda rundt, det snakket jo Jamie og Lucas om i premiere episodene. Det har ikke vært noe snakk om Deb så tviler på at hun er med.

Sesong 5 premierene var utrolig sykt bra! Herregud, jeg bare elsker den nye sesongen, er på tide at serien har blitt litt mere voksen..

Elsker den nye storyen til Haley og Nathan, håper virkelig de bruker tid på og utvikle Nathan, at han ikke bare er ok og bra nå om et par episoder..

Jeg leste på tv.com at Dan dør i episode 100, altså snart, tror dette kan bli veldig bra.

Gleder meg til neste ep!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...