Lilja4ever Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 kom akuratt over et par klipp fra nye sesongen på tv.com ;P steike ser bra ut. Åj..jeg må finne di klippene! Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Her er noen sesong 5 promoer og trailere: Promo med alle Nathan promo Peyton promo Brooke promo Lucas promo Litt av episode 5x01 Litt av episode 5x01 del 2 Litt av episode 5x01 del 3 Litt av episode 5x01 del 4 Fast forward - Her får du se alle de nye hovedkarakterene Endret 18. desember 2007 av Rockagirl Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 tusentakk, skal sjekke den ut når jeg kommer hjem. Gleder meg Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) ^Ja, det må du gjøre! Hva synes dere om Nathan i sesong 5? Han ser jo helt grusom ut, håret MÅ klippes! Jeg liker håret til Haley, det minner meg veldig om sesong 1:P Ellers, hvordan tror dere det blir med de nye karakterene? Jeg gleder meg til å se mer av Mia, hun ser ut som en spennende karakter. Jeg fatter ikke hva Mark tenke på, hvorfor er KEVIN FEDERLINE med!? :o Endret 18. desember 2007 av Rockagirl Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 oh så bra ut dette her jeg , gleder meg til sesongstart ja dette er min favoritt serie for sure. nettopp fått sesong 1 og 2 i posten , starta å se på sesong 1 omigjen mens jeg venter til season 4 starter Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ser morsomt ut. Gleder meg. Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 På tide å trekke denne tråden fram fra mørket igjen. Førstkommende onsdag, den 9. januar kl. 03:00 (norsk tid) er det duket for en to-episoders åpning av One Tree Hill sesong 5 på amerikanske TV-skjermer. Så rydd plass i TV-kalenderen på onsdag . Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Gleeeeeeder meg sinnsykt Ser ut som om det kommer til å bli bra Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) hehe har snart sett hele sesong 1 på ny mens jeg venta på at denne skulle starte igjen , sesong 1 er også veldig bra. er helt enormt hvordan nathan og Dan har forandra seg siden sesong 1! Endret 7. januar 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gårsdagens dobbel episode blir rost opp i skyene i statene. Noen som har sett dem ennå? Selv blir jeg antagligvis nødt til og vente til helga med og se dem, mye prøver og dritt fortiden :/ Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sparer den til i kveld, så får komme tilbake til saken etter det . Oppfordrer for øvrig andre til å putte eventuelle detaljer om episodene i spoiler-tags. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fantastisk, sterkeste sesong starten i oth sin historie. FLOTT rett og slett, utrolig bra. gleder meg til resten nå, men ser ikke for meg noe brucas i framtiden :( Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Yes, det var 2 herlige episoder. Og dama til Lucas, som resten av OTH gjengen, var SKAMDEILIG Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 2 gode episoder bare triste scener med nathan jo , synd det med beina hans. men siste scene i episode 2 ser det ut til at han vil prøve å gjøre det beste ut av det og prøve å bli bedre, and thats good. Er dan utskrevet av serien eller? fikk med meg at dem sa han var i fengsel, men betyr det at vi ikke får se noen scener med han? Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er dan utskrevet av serien eller? fikk med meg at dem sa han var i fengsel, men betyr det at vi ikke får se noen scener med han? Neida, Dan holder ennå koken. Du får se ham allerede i neste episode Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Veldig bra start, dette lover bra! Noen som vet hvor mange episoder som kommer? Ser 12stk er satt opp rundt om, er dette endelig? Endret 12. januar 2008 av Marvil Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Veldig bra start, dette lover bra! Noen som vet hvor mange episoder som kommer? Ser 12stk er satt opp rundt om, er dette endelig? De har bestilt full sesong, men kan cancle mitt inni sesongen vis ikke det er høye nok viewerratings, så tror neppe vi trenger å bekymre oss for det. ^^ Hva med Debb og Karen da? Er de med? Karen fikk jo en baby i slutten av sesong4, gledet meg litt til å se den. Foresten, kjempebra serie åpning. Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 ^ Karen og Lily er jo å reiser jorda rundt, det snakket jo Jamie og Lucas om i premiere episodene. Det har ikke vært noe snakk om Deb så tviler på at hun er med. Sesong 5 premierene var utrolig sykt bra! Herregud, jeg bare elsker den nye sesongen, er på tide at serien har blitt litt mere voksen.. Elsker den nye storyen til Haley og Nathan, håper virkelig de bruker tid på og utvikle Nathan, at han ikke bare er ok og bra nå om et par episoder.. Jeg leste på tv.com at Dan dør i episode 100, altså snart, tror dette kan bli veldig bra. Gleder meg til neste ep! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 dagens episode var knall! godt å se at nathan ser mer positivt på livet, var også kjekt å se samlingen til jamey var også greit å få et gjensyn med Dan igjen , som jeg trodde han var fremdels i fengsel! Gleder meg til neste onsdag Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Veldig bra tredje episode! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå