bortevekk Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Men hvem er det som egentlig synger? Er vel ikke hun er det ? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Joda, det er nok det du.. Skal vi se.. Her har du kilde også http://en.wikipedia.org/wiki/Bethany_Joy_L...m_One_Tree_Hill Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Vil bare minne om at DVD-sett med sesong 4 slippes den 21. november. Den kan imidlertid forhåndsbestilles på platekompaniet.no til utrolige 299,-. Samme nettbutikken selger i tillegg også de tre første sesongene til 299,- per stykk. Det er bare å løpe og kjøpe, folkens . Nei, jeg jobber ikke for platekompaniet . Endret 12. september 2007 av Porki Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Skal ønske meg til jul^^ <3 Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Var billig, kanskje jeg skal bestille ;P hadde blitt min første serie dvd utenom nissene på låven;P Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 SAvner serien.. må se gjennom sesongene en gang til :!: Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Så mye for billig forhåndsbestilling. Oppdaget plutselig at sesong 4 var fjernet fra nettbutikken til platekompaniet, samt at ordren min var forsvunnet. Sendte en e-post til kundeservice for å forhøre meg om hva det skulle bety, og fikk dette svaret: Hei. Denne har blitt utsatt på ubestemt tid, og kommer trolig ikke før i 2008. Alle forhåndsbestillinger ble kansellert, da man ikke viste[sic] når varen ville komme. Beklager om du ikke har blitt informert om dette. Fint at jeg aldri ble informert om dette... Endret 6. november 2007 av Porki Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg glemte helt siste episode som ble sendt på TVnorge. Irriterer meg villt. Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg glemte helt siste episode som ble sendt på TVnorge. Irriterer meg villt. 9612180[/snapback] Du kan laste ned vettu Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg glemte helt siste episode som ble sendt på TVnorge. Irriterer meg villt. 9612180[/snapback] Du kan laste ned vettu 9618326[/snapback] "7. Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt." Lenke til kommentar
nephew Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 hvilken sesong er det som går på tv3 nå? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 hvilken sesong er det som går på tv3 nå? one tree hill går jo på tv norge gjør det ikke? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 jo, sesong 3, og nå har de begynt på sesong 4.. går rundt klokka tre hver ettermiddag Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kom til å tenke på en ting. Screenwriter-streiken i USA ser jo ikke ut til å ta slutt med det første, så dette må jo nødvendigvis få meget negative konsekvenser for OTH. Selv om de kanskje kan ha hatt tid til å utarbeide manus til et par-tre episoder før streiken satt inn, vil det være umulig å påbegynne en ny sesong slik situasjonen er i dag. Hvem vet hvor lang tid streiken vil ta, og OTH er som kjent avhengig av å få det nye konseptet i gang så fort som mulig, før fan-skaren mister interessen. Henger serien i en tynn tråd, mon tro? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 One Tree Hill 12 episodes have been completed. Will return on January 8th with a full night of new episodes.. fra wikipedia.orgfår håpe streiken tar slutt snart... har virkelig gleda meg til denne serien starter.... og håper ikke på så lange pauser! Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ser man det, ja! Du reddet herved førjulsfreden for meg . Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 kom akuratt over et par klipp fra nye sesongen på tv.com ;P steike ser bra ut. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Håpe det kommer tilbake på TVNorge snart... Savner det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå