Gå til innhold

One Tree Hill - noen som ser på det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Gidder ikke lese gjennom alle sidene men var det bare meg som satt opp hoppa i stolen da Mouth kyssa Brooke?

9005864[/snapback]

 

Nei!

 

Det må være en av de beste momentene i den episoden! Anbefaler deg å putte det i spoilertag siden det er ikke sikkert alle har sett den :love:

Lenke til kommentar

Er i gang med sesong 4 nå, og jeg må si de første 5 episodene overrasker meg. Jeg hadde ikke forventet så mye av sesong nummer fire. Jeg måååå se mer hele tiden. Episode 5 ga meg litt "siste episode av The O.C sesong 2" følelse, men var like spennende, om ikke mer.

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har akkurat fullført OTH Sesong 1 etter å ha forsøkt å komme igang med serien i årevis. En del kamerater av meg har alltid sagt at jeg burde se OTH, men det har blitt til at jeg har sett et par episoer og så gitt meg, men sist uke kom jeg skikkelig inn i det, er digg å ha tre hele sesonger å gå på. Men det kan bli hardt å se det nå som høst sesongen snart begynner for fullt

Lenke til kommentar
Har akkurat fullført OTH Sesong 1 etter å ha forsøkt å komme igang med serien i årevis. En del kamerater av meg har alltid sagt at jeg burde se OTH, men det har blitt til at jeg har sett et par episoer og så gitt meg, men sist uke kom jeg skikkelig inn i det, er digg å ha tre hele sesonger å gå på. Men det kan bli hardt å se det nå som høst sesongen snart begynner for fullt

9320861[/snapback]

Hva mener du med det? Sesong 5 kommer ikke før 2008 bare så du vet det ;)

Episoden i går syns jeg var litt kjedelig, alt ble litt for klisjé for og jeg syns virklig Mark kunne overrasket oss litt mere. Jaja, jeg gleder med til neste episode for den er mye bedre..

Lenke til kommentar
Jeg leste det i en episode guide, men nå finner jeg ikke den igjen dessverre.

9368805[/snapback]

 

Det var opprinnelig 2. januar, men nå er det kommet bedskeder om at det er blitt utsatt litt... nærmere midten av januar, tror jeg...

Mer informasjon kan finnes på www.cwtv.com ...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...