Hjelmn Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 babes'a er 99% av grunnen til at jeg ser på serien iaffal Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Har sett en sesong av One Tree Hill, og klarer ikke å se andre likheter med The O.C. enn at det er ungdommer inne i bildet, og at de lever i samme land. Underholdningen i serien synes jeg også er altfor tam, da det her er mer eller mindre bare drama. Meget lite humor. Historien/handlingen falt heller ikke i smak hos meg, og selve ideén i serien (skal ikke røpe no) og handlingens kjerne, utspilte seg dårlig på settet etter min mening. Dette er noen av grunnene til at jeg ikke gadd å se mer enn én sesong. Lenke til kommentar
treant Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Har hatt alle sessongene en god stund nå; ) Skal begynne å se på the O.C snart Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Har de tre sesongene som er kommet på datamaskinen, men har kun sett de tre første episodene... Nei, når jeg har installert meg på den nye hybelen, skal det bli One Tree Hill for alle penga! Jeg var hekta på the OC, og fulgte det tett til sesong tre, men der mista de meg av lasset... Gadd lissom ikke se mer... Har alle episodene der og... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Det blir bedre og bedre for hver sesong, så ikke gi opp etter 5 episoder. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Følger med på One Tree Hill, og så alle tre sesongene i løpet av drøyt halvannen måned etter at jeg ble tipset om serien av ei venninne. Ja, det er en ungdomsserie, du finner en del klisjeer med jevne mellomrom, men det er også svært avhengighetsdannende og spennende, synes iallfall jeg. One Tree Hill er også litt mer alvorlig og bra i forhold til lignende serier, og det fokuseres mye på karakterene - forholdet mellom halvbrødrene Lucas og Nathan, forholdet mellom kjærestene, det å miste noen nær deg, osv. Mange ser de to første episodene og konkluderer med at One Tree Hill bare er enda en serie i kategorien ungdomsmøl, mens den egentlig er mye mer enn førsteinntrykket tilsier. I løpet av de tre fullførte sesongene har det også vært tatt opp svært viktige temaer i dagens samfunn, spesielt blant ungdommen, men også blant de voksne. Jeg skal ikke spoile noe for de som ikke har sett det, men sesong 3 utvikler seg til å bli en sesong med en alvorlig undertone. Endret 23. juli 2006 av Hewitt Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Har sett åtte episoder, men jeg liker The O.C mye bedre. Koker egentlig ned til: California > North Carolina. Neida. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 one tree hill er KONGE serie !! men oc er bedre ... men one tree hill er HØYT på treet. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Nokken som veit om denne skal sendes på TvNorge, og om evt når? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg tror det er en stund til du får se One Tree Hill på TvNorge igjen da sesong 4 nettopp startet i USA. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Like greit. Sesong 4 er om mulig verre enn sesong 3. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Gleder meg masse til det begynner på TVNorge igjen Lenke til kommentar
chris Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har sett åtte episoder, men jeg liker The O.C mye bedre. 6540126[/snapback] Fullstendig enig, One Tree Hill kan neppe direkte sammenliknes med The OC. The OC forteller en histore og har en fantastisk undertone. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 One Tree Hill forteller også en historie, faktisk. Nå må det komme tilbake snart! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 På torsdag forrige uke så fikk jeg et kick, ble pluttslig så sugen på en drama serie med samme kvalitet som o.c. Så jeg lasta ned one tree hill uten og ha sett noe fra før, er nå på sesong 4 og sett alle episodene som har kommet ut. Må bare si at one tree hill har jeg virkelig blitt avhengi av, anbefaler alle som liker drama serien om og ta en titt. Blir værtfall spennende og se framover hvordan det skal gå med brucus " Lucas + Broke " Håper Dan har forandra seg til det bedre. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 For guds skyld! Hold dere unna. One Tree Hill er skrap og jeg føler at jeg har kasta bort mange timer av livet mitt Synd det tok 3 og en halv sesong før jeg oppdaga det! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Kom over denna på nettet: http://cwtv.com/video Ser ut som neste episoden blir jævla spennende ;D;D Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Nå må det komme på norsk TV igjen syns jeg!! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 ÅFY FAEN ep9 for en episode ! Noe av det sjukeste jeg har sett ,D Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Åh, One tree hill er jo bare så bra! Liker The OC veldig godt oxo men er mye større fan av One tree hill.. Sesong 4 har til nå bare vært fabelaktig, alle episodene har vært knallbra! Til folk som sier at serien bare blir værre og værre så er jeg sterkt uenig! Sesong 3 er desidert den beste, mye drama og slike ting! Jeg liker sesong 1 dårligst, vet ikke hvorfor men jeg liker bare de andre bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå