Gå til innhold

One Tree Hill - noen som ser på det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett en sesong av One Tree Hill, og klarer ikke å se andre likheter med The O.C. enn at det er ungdommer inne i bildet, og at de lever i samme land. Underholdningen i serien synes jeg også er altfor tam, da det her er mer eller mindre bare drama. Meget lite humor. Historien/handlingen falt heller ikke i smak hos meg, og selve ideén i serien (skal ikke røpe no) og handlingens kjerne, utspilte seg dårlig på settet etter min mening.

Dette er noen av grunnene til at jeg ikke gadd å se mer enn én sesong.

Lenke til kommentar

Har de tre sesongene som er kommet på datamaskinen, men har kun sett de tre første episodene... Nei, når jeg har installert meg på den nye hybelen, skal det bli One Tree Hill for alle penga!

Jeg var hekta på the OC, og fulgte det tett til sesong tre, men der mista de meg av lasset... Gadd lissom ikke se mer... Har alle episodene der og...

Lenke til kommentar

Følger med på One Tree Hill, og så alle tre sesongene i løpet av drøyt halvannen måned etter at jeg ble tipset om serien av ei venninne. Ja, det er en ungdomsserie, du finner en del klisjeer med jevne mellomrom, men det er også svært avhengighetsdannende og spennende, synes iallfall jeg. One Tree Hill er også litt mer alvorlig og bra i forhold til lignende serier, og det fokuseres mye på karakterene - forholdet mellom halvbrødrene Lucas og Nathan, forholdet mellom kjærestene, det å miste noen nær deg, osv. Mange ser de to første episodene og konkluderer med at One Tree Hill bare er enda en serie i kategorien ungdomsmøl, mens den egentlig er mye mer enn førsteinntrykket tilsier.

I løpet av de tre fullførte sesongene har det også vært tatt opp svært viktige temaer i dagens samfunn, spesielt blant ungdommen, men også blant de voksne. Jeg skal ikke spoile noe for de som ikke har sett det, men sesong 3 utvikler seg til å bli en sesong med en alvorlig undertone.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

På torsdag forrige uke så fikk jeg et kick,

ble pluttslig så sugen på en drama serie med samme kvalitet som o.c. Så jeg lasta ned one tree hill uten og ha sett noe fra før,

er nå på sesong 4 og sett alle episodene som har kommet ut.

Må bare si at one tree hill har jeg virkelig blitt avhengi av, anbefaler alle som liker drama serien om og ta en titt. Blir værtfall spennende og se framover hvordan det skal gå med brucus " Lucas + Broke " ;) Håper Dan har forandra seg til det bedre.

Lenke til kommentar

Åh, One tree hill er jo bare så bra! Liker The OC veldig godt oxo men er mye større fan av One tree hill.. Sesong 4 har til nå bare vært fabelaktig, alle episodene har vært knallbra!

Til folk som sier at serien bare blir værre og værre så er jeg sterkt uenig! Sesong 3 er desidert den beste, mye drama og slike ting! Jeg liker sesong 1 dårligst, vet ikke hvorfor men jeg liker bare de andre bedre :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...