Cryflopp Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 pen avsluttning på sesongen blir spennende og se hvordan sesong 4 blir Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor lucas som nathans trener det blir digg , hehe...sesong 5 skulle ikke den begynne i januar en gang hadde jeg hørt rykter om ? Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 blir spennende og se hvordan sesong 4 blir 8864198[/snapback] du mener vel sesong 5? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 blir spennende og se hvordan sesong 4 blir 8864198[/snapback] du mener vel sesong 5? 8864306[/snapback] selvsagt mener jeg sesong 5 bare en liten skrivefeil av meg der Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 On May 17, 2007, The CW announced that the show would return for a fifth season, but as a mid-season replacement. The show will be "dramatically retooled and set four years into the future - after the characters have already graduated from college." Until the show's return to the schedule, the network has plans to post diaries online to fill in the intervening years in the characters' lives. [1].. Hilarie Burton confirmed on TRL that the show's fifth season will focus on their lives after college, citing the reason for this as "We've seen the High School dramas not do so well while they're in college, and another thing, we've done everything that everyone does in college". She said this will "enable them to do flashbacks and a lot of cool stuff with the characters". The fifth season now has a 22-episode order. from wikipedia.com Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Dette har vi visst i fire snart fem uker.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg tror de gjør klokt i å sette handlingen 4 år frem i tid. Alle slike serier har en tendens til å dabbe av når karakterene kommer til college. Jeg vil også tro at flashbacks kan bli sentralt i noen av episodene for å forklare diverse situasjoner også videre. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg vil også tro at flashbacks kan bli sentralt i noen av episodene for å forklare diverse situasjoner også videre. 8867516[/snapback] Sannsynligvis. Hilarie sa under The CW Upfront at de nå hadde mulighet til å gjøre flashbacks og det var noe hun gledet seg til. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Så ble det en happy ending i OTH. Etter min mening hadde vært litt mer morro med en veldig sjokkerende avsluttning. Syntes Karen kunne ha dødd eller at Lucas havna på sinnsykehus. Sesong 5 burde virkelig imponere, for jeg er ikke noe stor fan av ideen. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Får ikke håpe det blir sån lost drit vertfall Endret 19. juni 2007 av ainstainy Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg tror d kan bli bra Gleder meg veldig i alle fall Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Tror kanskje sesong 5 kan bli litt kjedelig.. litt lite som kan skje.. Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Nåja, det er alltid noe å spinne historien rundt. De har jo lagt grunnlag for en spennende fortsettelse. Det som gjenstår er å se om de klarer å utnytte potensialet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sesongavslutningen var forresten meget imponerende, IMHO. Avslutningsscenene med Ray LaMontagne i bakgrunnen spesielt, med samme sang som da Lucas og Brooke slo opp i første episode denne sesongen. Mange gledelige øyeblikk, pluss hentydningen til oppgjøret mellom Nathan og Lucas i første sesong som en avslutning. Selv om en happy ending kanskje var litt klisjé, synes jeg det var en verdig avslutning som stod i stil med de fire sesongene vi har vært gjennom. Mange løse tråder ble nøstet opp og knyttet fast, samtidig som andre ble rullet videre med en liten retningsendring. Dan skal åpenbart ikke viskes bort, men spille en rolle (om enn ikke like stor som før) i den kommende sesongen. Ser ikke på det som noe negativt. Snarere tvert imot. Alle involverte parter fortjener at han får gjennomgå, og det ble gjort tydelig klart at Karen aldri kommer til å tilgi ham. Hvor stor rollen hans blir gjenstår å se. Personlig ser jeg gjerne mer til Dan, da jeg synes Paul Johansson er en dyktig skuespiller. Jeg gleder meg til å se hvordan hoppet i tid kommer til å fungere for serien. Selv om det er fire år som skal spoles over, kommer nok flashbacks til å spille en meget sentral rolle fremover. Mitt håp er at det kommer til å fokuseres en del på basketkarrieren til Nathan, med Lucas og Whitey som trenere. Tro det eller ei, men jeg likte faktisk fokuset serien har hatt eller hadde på basket, selv om det har tapt seg utover sesongene. Det var tross alt der alt begynte. Just my two cents, om en serie som er lett å like. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Legger ved et snapshot av avslutnings-bildet. A moment worth remembering. Endret 19. juni 2007 av Porki Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Faen jeg mista nesten hele sesong 4, så bare noen få episoder Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Legger ved et snapshot av avslutnings-bildet. A moment worth remembering. 8893439[/snapback] Legger ved 720p jeg da: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Faen jeg mista nesten hele sesong 4, så bare noen få episoder 8894463[/snapback] Ingen fare, sesong 4 kommer på DVD. Offisiell dato er ennå ikke annonsert, men trolig blir det tidlig på høsten en gang . Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Legger ved et snapshot av avslutnings-bildet. A moment worth remembering. 8893439[/snapback] Legger ved 720p jeg da: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8895013[/snapback] tror nathan scorer Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 uff så lenge å vente ;P dette er helt klart en av mine favoritt serier. syntes nathan og dan sitt skuespill har vært ekstermt bra i de siste episodene de er noen dyktige skuespillere Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) one tree hill fan test.... skal ta den nå.. http://quiz.start.no/?p=play&quizID=4785 fikk 49 av 55 og eg har bare sett sesong 4 og litt av dei andre.. Endret 21. juni 2007 av ainstainy Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) 52 av 55 rette. Var egentlig en veldig lett test. Endret 21. juni 2007 av DennisV Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du hadde 49 av 55 riktige! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå