Gå til innhold

One Tree Hill - noen som ser på det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

On May 17, 2007, The CW announced that the show would return for a fifth season, but as a mid-season replacement. The show will be "dramatically retooled and set four years into the future - after the characters have already graduated from college." Until the show's return to the schedule, the network has plans to post diaries online to fill in the intervening years in the characters' lives. [1]..

 

Hilarie Burton confirmed on TRL that the show's fifth season will focus on their lives after college, citing the reason for this as "We've seen the High School dramas not do so well while they're in college, and another thing, we've done everything that everyone does in college". She said this will "enable them to do flashbacks and a lot of cool stuff with the characters". The fifth season now has a 22-episode order.

 

from wikipedia.com

Lenke til kommentar

Jeg tror de gjør klokt i å sette handlingen 4 år frem i tid. Alle slike serier har en tendens til å dabbe av når karakterene kommer til college.

 

Jeg vil også tro at flashbacks kan bli sentralt i noen av episodene for å forklare diverse situasjoner også videre.

Lenke til kommentar

Nåja, det er alltid noe å spinne historien rundt. De har jo lagt grunnlag for en spennende fortsettelse. Det som gjenstår er å se om de klarer å utnytte potensialet.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Sesongavslutningen var forresten meget imponerende, IMHO. Avslutningsscenene med Ray LaMontagne i bakgrunnen spesielt, med samme sang som da Lucas og Brooke slo opp i første episode denne sesongen. Mange gledelige øyeblikk, pluss hentydningen til oppgjøret mellom Nathan og Lucas i første sesong som en avslutning. Selv om en happy ending kanskje var litt klisjé, synes jeg det var en verdig avslutning som stod i stil med de fire sesongene vi har vært gjennom. Mange løse tråder ble nøstet opp og knyttet fast, samtidig som andre ble rullet videre med en liten retningsendring.

 

Dan skal åpenbart ikke viskes bort, men spille en rolle (om enn ikke like stor som før) i den kommende sesongen. Ser ikke på det som noe negativt. Snarere tvert imot. Alle involverte parter fortjener at han får gjennomgå, og det ble gjort tydelig klart at Karen aldri kommer til å tilgi ham. Hvor stor rollen hans blir gjenstår å se. Personlig ser jeg gjerne mer til Dan, da jeg synes Paul Johansson er en dyktig skuespiller.

 

Jeg gleder meg til å se hvordan hoppet i tid kommer til å fungere for serien. Selv om det er fire år som skal spoles over, kommer nok flashbacks til å spille en meget sentral rolle fremover. Mitt håp er at det kommer til å fokuseres en del på basketkarrieren til Nathan, med Lucas og Whitey som trenere. Tro det eller ei, men jeg likte faktisk fokuset serien har hatt eller hadde på basket, selv om det har tapt seg utover sesongene. Det var tross alt der alt begynte.

 

Just my two cents, om en serie som er lett å like.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Legger ved et snapshot av avslutnings-bildet. A moment worth remembering.

 

rivercourt_ending_thumb.jpg

Endret av Porki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...