Gå til innhold

One Tree Hill - noen som ser på det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Lucas hjelp Nathan med og score litt mindre poeng enn de kunne trur jeg det var. Hele greia var pga Nathan hadde rota seg borti han negern som drev med booking osv. De vant jo kampen anyway så rart at det kommer tilbake og biter dem i ræva.

8587288[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nja, poengshaving er jo ulovlig uavhengig om de vant eller ikke. Mange urettmessige som vant store summer på det, og mange som tapte store summer.

 

Forøvrig sies det på www.onetreehillweb.net at OTH er godkjent for en femte sesong:

 

SEASON FIVE: IT'S OFFICIAL!!

It has been officially confirmed to us by our OTH insiders -- ONE TREE HILL HAS BEEN PICKED UP FOR A 5TH SEASON!!

 

We'll still be bringing you all the latest updates from the CW Upfronts this Thursday as well as an official statement on One Tree Hill's behalf. This is very exciting news!

Endret av Porki
Lenke til kommentar
mhm ;D blir spennende og se hvordan sesong5 blir tho.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Var for lenge siden et rykte om at Peyton skulle dø av kreft før sesong5

8626800[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Tviler..

 

En sesong 5 vil i følge Mark Schwahn handle om gjengen 5 år etter graduation.

Lenke til kommentar

Oh Jesus!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
For en episode! Nå fikk vi alle hemmelighetene ute med engang. WATCHMEWATCHU heter altså Ian Banks og hans tidligere kjæreste lignet visst på Peyton..

 

Lucas fikk til slutt vite at Dan drepte Keith, men han kommer ikke langt uten Abby som har dratt fra Tree Hill.

 

Nathan og Lucas fortalte Whitey om poeng greiene og Nathan måtte til slutt fortelle sin historie i en pressekonferanse.

 

Gleder meg syykt til neste episode!!

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
holy makaroni for en episode , syntes den var ganske trist og egentlig :p er spent på hva som skjer i neste episode nå som alt er ute på bordet , dan drepte kith. nathan point shava ... gleder meg Sykt til neste episode. følte det på meg at dan skulle ta selvmord i denne episoden men det skjedde ikke*heldigvis*
Endret av CrypTo2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...