Marvil Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ah, stemmer, nå husker jeg..Takk. Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lucas hjelp Nathan med og score litt mindre poeng enn de kunne trur jeg det var. Hele greia var pga Nathan hadde rota seg borti han negern som drev med booking osv. De vant jo kampen anyway så rart at det kommer tilbake og biter dem i ræva. 8587288[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nja, poengshaving er jo ulovlig uavhengig om de vant eller ikke. Mange urettmessige som vant store summer på det, og mange som tapte store summer. Forøvrig sies det på www.onetreehillweb.net at OTH er godkjent for en femte sesong: SEASON FIVE: IT'S OFFICIAL!!It has been officially confirmed to us by our OTH insiders -- ONE TREE HILL HAS BEEN PICKED UP FOR A 5TH SEASON!! We'll still be bringing you all the latest updates from the CW Upfronts this Thursday as well as an official statement on One Tree Hill's behalf. This is very exciting news! Endret 16. mai 2007 av Porki Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jepp.. Dette er en fantastisk nyhet for oss OTH fans, men vi må fortsatt vente på den offisielle uttalelsen til The CW i morgen Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 mhm ;D blir spennende og se hvordan sesong5 blir tho. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Var for lenge siden et rykte om at Peyton skulle dø av kreft før sesong5 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 mhm ;D blir spennende og se hvordan sesong5 blir tho. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Var for lenge siden et rykte om at Peyton skulle dø av kreft før sesong5 8626800[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tviler.. En sesong 5 vil i følge Mark Schwahn handle om gjengen 5 år etter graduation. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Oh Jesus! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor For en episode! Nå fikk vi alle hemmelighetene ute med engang. WATCHMEWATCHU heter altså Ian Banks og hans tidligere kjæreste lignet visst på Peyton.. Lucas fikk til slutt vite at Dan drepte Keith, men han kommer ikke langt uten Abby som har dratt fra Tree Hill. Nathan og Lucas fortalte Whitey om poeng greiene og Nathan måtte til slutt fortelle sin historie i en pressekonferanse. Gleder meg syykt til neste episode!! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor holy makaroni for en episode , syntes den var ganske trist og egentlig er spent på hva som skjer i neste episode nå som alt er ute på bordet , dan drepte kith. nathan point shava ... gleder meg Sykt til neste episode. følte det på meg at dan skulle ta selvmord i denne episoden men det skjedde ikke*heldigvis* Endret 17. mai 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 kanskje lucas bare ser bort i fra det og lar morra si være happy ;P men tvilsomt. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 kanskje lucas bare ser bort i fra det og lar morra si være happy ;P men tvilsomt. 8634241[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tror ikke akkurat han mener hun er happy med en morder:P Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Nå har jeg sett siste episode av sesong 2, og har et spm: Var det Andy som knerta Dan Scott? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Nå har jeg sett siste episode av sesong 2, og har et spm: Var det Andy som knerta Dan Scott? 8644184[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nei det var Deb.. Og Dan dør ikke Passe stor spoiler Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 urgh irriterende at neste episode ikke kommer før 30 mai Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 urgh irriterende at neste episode ikke kommer før 30 mai 8654535[/snapback] Jepp.. VI fikk jo beskjed om at de IKKE skulle ha flere pauser.. Ja jeg kaller dette for pause siden de ikke sender denne uken Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 På tiden å vekke tiden og gjør den levende igjen Veit noen når det kommer ut sesong 4 på butikk? Vil kjøpe den Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 På tiden å vekke tiden og gjør den levende igjen Veit noen når det kommer ut sesong 4 på butikk? Vil kjøpe den 8710161[/snapback] sesong 4? lol sesong 3 er jo ikke ferdig vist på tv i usa jo... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Nå henger du ikke helt med her CrypTo2k.. Sesong 4 er ferdig om nesten 4 uker... Men Fox, jeg har ikke fått bekreftet release date for sesong 4 enda, men regner med det bli seint i høst engang.. Oktober/November kanskje. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Nå har jeg heelt glemt hvilken sesong som er den siste, den de har vist på tvNorge. Er det sesong 3 eller 4? Altså den med han derre Derek, hvor han tar Peyton. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Sesong 4 er den siste ja. 8712876[/snapback] Stemmer.. Men den siste blir det ikke siden vi får sesong 5 i Januar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå