Gå til innhold

One Tree Hill - noen som ser på det?


Anbefalte innlegg

Tingen var at spoileren kom så jævla kjapt at jeg var helt uforberedt.

 

***SPOILER***

 

 

 

 

 

Psyco Derek må garantert være borte fra Peyton for godt nå, jeg lo nesten høyt da han våkna etter å ha blitt slengt ned trappa. Så det komme. Slutten var helt syk, med musikken (hvilken sang var det?) og avsløringen. Gleder meg til neste.

 

 

 

 

 

 

Når kommer neste episode igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte sesong 1,2 og 3 på cdon.com.. men så var de jo myyyye biligere på platekompaniet.. HUFF.. for en bommert!

 

å btw var episode 16 kjempebraaaaa!! omg

8574196[/snapback]

hehe thats life, vært oppi den situasjonen selv jeg :p

 

ser frem til episode 17 som kommer i natt :D ( for oss som følger USA sine sendetider selvsagt)

tro den blir bra den, er ikke alt for mange episoder igjen heller av sesongen. er spent på season finale

Lenke til kommentar

Da har jeg sett 4x17

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Genial episode! Mouth er utrolig genial..

 

Syns det er bra at Brooke og Peyton har skværet opp, ble liksom så kjedelig nå de var uvener :ph34r:

 

Nå gleder jeg meg som en unge til neste episode... Kanskje Lucas ENDELIG får vite sannheten om Keith

Lenke til kommentar
Da har jeg sett 4x17

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Genial episode! Mouth er utrolig genial..

 

Syns det er bra at Brooke og Peyton har skværet opp, ble liksom så kjedelig nå de var uvener :ph34r:

 

Nå gleder jeg meg som en unge til neste episode... Kanskje Lucas ENDELIG får vite sannheten om Keith

8578647[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ja.. får håpe det.. viss ikke blir jeg sur.. har aldri likt dan..
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
flott episode :love: jeg liker den nye dan jeg , han er så hyggelig mot Karen. hadde vært kjekt om det ble noe mellom dem :) men er litt usansyling nå som lucas er på vei til å finne ut sannheten.

 

og syntes det var veldig teit det med at lucas får problemer pga han missa de poenga med vilje under semi - finalen under stats champ. det var bare teit å ta frem , de vant jo uanz!

Endret av CrypTo2k
Lenke til kommentar

Burde ikke være nødvendig, er et stort overtall her som følger med på usa sendinger;>

 

Også enig i at jeg liker nye Dan, håper de drøyer det ut i s5 før Lucas virkelig finner ut hva Dan gjore med kieth. Men kan se for meg en sesong avsluttning hvor Lucas finner det ut og skal hevne seg på Dan.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Lucas hjelp Nathan med og score litt mindre poeng enn de kunne trur jeg det var. Hele greia var pga Nathan hadde rota seg borti han negern som drev med booking osv. De vant jo kampen anyway så rart at det kommer tilbake og biter dem i ræva.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...