Gå til innhold

One Tree Hill - noen som ser på det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
GO BROOKE!

 

Hvem hadde trodd at det var hun som skulle redde Peyton?

 

WATCHMEWATCHU viser at han har svakheter og at Peyton klarte å få kontroll over han. Nå som han er død(Håper vi) er vi endelig ferdig med han. Hadde håpet vi kunne få navnet hans isteden for bare aliaset, WATCHMEWATCHU.

 

Syns dette var en utrolig god episode. Håper Lucas får vite hvem som drepte Keith i neste episode

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Spørs om Lucas greier og sporte henne opp i denna sesongen. Kanke helt se for meg OTH uten Dan. Dan har alltid vært en sterk person i oth, trur for og være ærlig at jeg hadde slutta og se oth for en stund tilbake om ikke Dan pluttslig hadde blitt snill, eneste jeg tenker på når jeg ser oth fortiden er. Hvor lenge er det til vi skal få se planen til Dan. ;P

Lenke til kommentar

bra episode! endelig var one tree hill back on my screen :w00t:

blir spennende og se hva lucas finner ut nå ja, jeg må si jeg og liker dan charakteren i one tree hill han spiller en stor rolle og uten han ville ikke one tree hill vært det samme. han har forandra seg noe HELT sykt siden sesong 1 og det er spennende å se i hvilke retninger han forandrer seg.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ser at Psycho Derek er Guest Star i de 2 neste episodene fram over også! så vi får se noen klipp fra han.
Lenke til kommentar
GO BROOKE!

 

Hvem hadde trodd at det var hun som skulle redde Peyton?

 

WATCHMEWATCHU viser at han har svakheter og at Peyton klarte å få kontroll over han. Nå som han er død(Håper vi) er vi endelig ferdig med han. Hadde håpet vi kunne få navnet hans isteden for bare aliaset, WATCHMEWATCHU.

 

Syns dette var en utrolig god episode. Håper Lucas får vite hvem som drepte Keith i neste episode

8525707[/snapback]

MARKERE MED SPOILERE KANSKJE? :thumbdown:

 

Forbanna idiot. For å gjøre det godt igjen, at du har ødelagt den episoden som så mest spennende ut, så kan du sende meg en link med hvor jeg kan laste ned episoden.

Lenke til kommentar
MARKERE MED SPOILERE KANSKJE? thumbdown.gif

 

Forbanna idiot. For å gjøre det godt igjen, at du har ødelagt den episoden som så mest spennende ut, så kan du sende meg en link med hvor jeg kan laste ned episoden.

 

Er sånn tråden har utviklet seg, er et stort overtall av de som ser usa sendinger her og da blir det sånn at de vil diskutere episoden uten og måtte putte spoiler på. så om du skal blame noen burde du heller gjøre det på trådstarter. han kunne sagt at det ikke var lov og spoile i emne tittlen eller i første tråden.

Lenke til kommentar
MARKERE MED SPOILERE KANSKJE?  :thumbdown:

 

Forbanna idiot. For å gjøre det godt igjen, at du har ødelagt den episoden som så mest spennende ut, så kan du sende meg en link med hvor jeg kan laste ned episoden.

8537638[/snapback]

 

Beklager med tenkte ikke over det.. Uansett så står det ingenting om det i første tråden om at vi må ha spoiler..

 

Hvis jeg sender link blir jeg utestengt fra diskusjon.no... dust!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...