dsafd Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei.... Eg opplever lagg i Battlefield 2! veit dere hva som kan ver feilen? PC SPEC:Prosesor intel celeron 2.8(her ligger problemet trur eg) 1.5gb minne og geforce 6600gt 128mb! PS: har tenkt til å bestille ny prossesore AMD Athlon 3800+!! :!: Lenke til kommentar
quakie Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Det har nok noe med prosessoren å gjøre ja. Det vil nok bli bedre med en ny prosessor. Men kan du spesifisere litt til kanskje? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Lag(g) har ikke noe med maskinvare å gjøre. Lagger det er det internett-tilkoblingen din du sliter med. Men tipper du som alle andre mener hakking. LAGG = HØY PING - Du hopper frem og tilbake HAKK = LAV FPS - Du hakker deg fremover Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Er helt sikkert cpu som gjør det. Hadde en 2.8 Ghz cpu før, men byttet til 3200+, noe som ble en helt annen opplevelse i BF2. Bare med denne overgangen var det en stor forskjell i ytelse, så jeg tror 3800+ vil gjøre deg tilfredstilt Lenke til kommentar
dsafd Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Hei.... Takk for alle svar:) Men eg har bare 19 i ping så det er nokk data komponentene så gjør det!! Då statser eg på nytt hovudkort og ny prossesor:) xD Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Arrgh, feilposta Endret 25. juni 2006 av Northern Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Lag(g) har ikke noe med maskinvare å gjøre. Lagger det er det internett-tilkoblingen din du sliter med. Men tipper du som alle andre mener hakking. LAGG = HØY PING - Du hopper frem og tilbake HAKK = LAV FPS - Du hakker deg fremover 6380825[/snapback] Ja, Steina har helt rett. Det er viktig å skille mellom de to. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Lagg kan da forekomme av lite ram og da? Memory spike eller hva det kalles i det tilfellet Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei.... Eg opplever lagg i Battlefield 2! veit dere hva som kan ver feilen? PC SPEC:Prosesor intel celeron 2.8(her ligger problemet trur eg) 1.5gb minne og geforce 6600gt 128mb! PS: har tenkt til å bestille ny prossesore AMD Athlon 3800+!! :!: 6380535[/snapback] såkalt "ram lagg" eller rettere sakt FPS drops kommer ved høyt detaljenivå og lite ram. dette skulle ikke være noe problem om du har 1,5GB og spiller på low/medium det jeg derrimot vil advare deg mot er at du må ha nytt Hovedkort og mulig også RAM dersom du skal ha en AMD 64 da disse ikke passer på intel hovedkort og motsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå