skarsk Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Antageligvis ikke, men jeg opplevde noe pussig i går kveld. Kikket rundt på optikk og så klikket jeg på et par varer, men mener jeg ikke la inn noe bud - jeg skrev i alle fall ikke noen budsum. Så idag var jeg innom eBay og 'My account'. Da viste det seg at jeg hadde 'kjøpt' en M42 converter til EOS, og et Zenitar 15mm fisheye... Jeg har vært medlem av eBay i et par år nå, men har aldri opplevd noe lignende. For ettertiden skal jeg være utlogget før jeg surfer på eBay. Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Dette har jeg aldri hørt om før, men det er jo ikke så ille. Det er sikkert noe du trenger en gang i mellom. Hvis ikke kjøper jeg det gjerne av deg. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 En får jo opp minst én side hvor man klart og tydelig skal trykke godkjenn etter at bud er skrevet inn eller Buy now er trykket. At gjenstande bare plutselig havnet på listen over kjøpte ting bare ved å se på gjenstandssiden anser jeg som komplett umulig. Du sier du mener du ikke skrev inn bud.....Ikke 100% sikker med andre ord? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg sitter av og til med et lite glass whiskey foran monitoren. Kan det være et slikt tilfelle.....? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 sikker på at det ikke var listen for ting du nettopp har sett på eller watched items eller noe ? for å kjøpe ting må man jo skrive summen, trykke på bid, og skrive inn evt. paypal login osv for å betale. trykk på live help på ebay du og spør hva som har skjed.. Lenke til kommentar
fei Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg sitter av og til med et lite glass whiskey foran monitoren. Kan det være et slikt tilfelle.....? 6387019[/snapback] :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Dette var kjent, jeg kjøpte for et lass av kroner på netthandelen etter mang en scnaps. Marshmellow grill og såpeboblepistol Sorry off topic Lenke til kommentar
NooN Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 eller at du har logga deg inn på en annen pc og noen andre har kjøpt det? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Send mail til e-bay og hør da.. Lenke til kommentar
eitp Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg sitter av og til med et lite glass whiskey foran monitoren. Kan det være et slikt tilfelle.....? 6387019[/snapback] :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Dette var kjent, jeg kjøpte for et lass av kroner på netthandelen etter mang en scnaps. Marshmellow grill og såpeboblepistol Sorry off topic 6388543[/snapback] Hell i uhell - det var i alle fall nyttige ting du kjøpte! Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Hehe... Ikke whiskey PMnormal, men øl... Poenget er at jeg ikke har hatt denne typen 'uhell' før. Det gjorde ikke noe i dette tilfelle, for jeg skulle kjøpe en slik for å se om den var brukbar. Jeg har betalt og venter på varene... Får være mer obs i framtida. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hehe... Ikke whiskey PMnormal, men øl...Poenget er at jeg ikke har hatt denne typen 'uhell' før. Det gjorde ikke noe i dette tilfelle, for jeg skulle kjøpe en slik for å se om den var brukbar. Jeg har betalt og venter på varene... Får være mer obs i framtida. 6388944[/snapback] Høres merkelig ut... Jeg ville sjekket antall tomflasker Men dersom du trykker "buy it now" slipper du skrive inn et bud. Da går du med på en forhåndsbetalt pris. .tommyb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå