Gå til innhold

To spørsmål angående CS 1.6...

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på er: 1. Hvordan kan jeg spectate og ta bilder uten den svarte ramma nede og oppe på 1.6?

2. På serveren jeg spiller på, er det mye slikt irriterende ting på skjermen hele tiden, slik som "Anonym's head stayed in in [ ZenCo.no ]'s crossair too long, and Anonym well knows", og i slutten av runden står det hvor mange jeg tok, og hvem som hadde rundens beste score osv. Greit å spille med, men når jeg filmer blir det drit... Er noe jeg kan skrive i console som fjerner dette?

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg hadde gjort først er å skifte til en annen server, som ikke har så mye dritt.

Du for mange linjer i signatur.

6380455[/snapback]

For det første, skifter ikkje server. Er level 10 med 4 raser, og level 9 med de 4 andre... det er konge server, og jeg vil aldri skifte..

Og angående signaturen; Taken care of... :D

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar

Jeg tror at fraps får du lavere fps på enn GC, jeg synest hvertfall at det funker konge.

Har ikke prøvd Fraps da, men har kjenner mange som har prøvd begge deler, og de sier go4gamecam!

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hud_saytext 0 ?

:)

EDIT: Fins en tilsvarende "hud_" kommando som også fjerner radaren.

Forresten, det ultimate er å først recorde, og deretter ta det opp med Fraps/Gamecam.

Endret av jaynuz
Lenke til kommentar
hud_saytext 0 ?

:)

EDIT: Fins en tilsvarende "hud_" kommando som også fjerner radaren.

Forresten, det ultimate er å først recorde, og deretter ta det opp med Fraps/Gamecam.

6462859[/snapback]

Hud_saytext 0 fjerner bare chatten og de radiokommandene. Men ettersom jeg forstår vil han ha bort den svarte ramma oppe og nede. Da tror jeg den guiden jeg henviser til litt lenger oppe skal hjelpe han. Jeg vet den funker på HLTV-demoer, men vanlige demoer er jeg mer usikker på.

Og for å fjerne radar skriver man følgende i console: hideradar

edit: leif var her :p

Endret av neadii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...