Svein_Jarle Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Heisann! Tok dette bildet i vinter, og lurer på hva dere synes om det. Bildets tittel er "Innsikt". Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Ikke mye til motiv, men jeg synes du har fått mye ut av det. Her passer det med litt begrenset kontrast, fordi motivet kler den litt gråe "fremkallingen". Det gir bildet et litt gammelt kunstpreg. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Vel, dette bildet er helt ubehandlet. Kun endret størrelse... Også er det litt beskjært i sidene... Lenke til kommentar
tuppetroll Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg får sånn annen verdenskrig følelse av bildet - minner meg om bildene av områdene rundt autzwitch og sånt. For min del blir motivet for kjedelig.. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Tenkte jeg plutselig ville bumpe denne. Kan være spennende å høre hva dere andre har å si... Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Bildet er fint og det er en kul effekt det at det går innover. Det var veldig rolig og virket "balansert" og var kul effekt uten så mye kontrast og kult i scart hvitt. bra;) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Mye bumping her Jeg likte bildet godt, jeg liker når det er perspektiv i bildet, og det er det jo absolutt her. Blir bare sittende og glane inn i horisonten og lure på hva som er der. Er litt dempet stemning, hvertfall sånn jeg tolker det. Men jeg liker det, og måten bildet er behandlet/tatt på er med på å bidra til at jeg syns det er bra. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Litt mye bumping her er det ikke Men bildet er i og forseg greit nok, veldig gode linjer og dybde. Men ellers synes jeg det blir en smule grått og kjedelig uten noe særlig motiv. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Vel, at det er grått kan forklares med at opptaket er gjort med et Hasselblad 501c med Ilford Delta 6x6-film Dette bildet ble forøvrig brukt som helsides forsidebilde på en avis som ble gitt ut i 11000 eksemplarer.... Tenk det, hedda... Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Vel, at det er grått kan forklares med at opptaket er gjort med et Hasselblad 501c med Ilford Delta 6x6-film Dette bildet ble forøvrig brukt som helsides forsidebilde på en avis som ble gitt ut i 11000 eksemplarer.... Tenk det, hedda... 7552580[/snapback] Hva vil du med å vise dette? Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 jeg liker bildet noe rart ved det som vekket oppmerksomheten min.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Av en eller annen merkelig grunn så får jeg følelsen av at jeg har veldig lyst til å se hva som er på toppen, eller på andre siden blir det vel, om det er en bru? fint motiv Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Vel, at det er grått kan forklares med at opptaket er gjort med et Hasselblad 501c med Ilford Delta 6x6-film Dette bildet ble forøvrig brukt som helsides forsidebilde på en avis som ble gitt ut i 11000 eksemplarer.... Tenk det, hedda... 7552580[/snapback] Selvom bildet er tatt med ett godt kamera trenger ikke det bety at det automatisk er ett godt bilde Det er mange måter du kunne gjort det bildet mer spennende på kun ved å bruke mørkerom. Og avisbilder er ikke nødvendigvis noe å skryte av det heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå