unundindur Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei. Jeg var inne på "Anbefalinger" og så at flere av kategoriene der viste til PCer osv. fra tidlig 2005. Ettersom jeg tviler på at dere står ved at man bør kjøpe en over 1 år gammel PC ville jeg gått over dette området og oppdatert det. Selv om jeg ser at det er skrevet for lenge siden er det ikke sikkert småbarnsmoren eller rimi Geir ser dette like fort Mvh Rasmus Haugen Sandvik Lenke til kommentar
RBW Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei. Jeg var inne på "Anbefalinger" og så at flere av kategoriene der viste til PCer osv. fra tidlig 2005. Ettersom jeg tviler på at dere står ved at man bør kjøpe en over 1 år gammel PC ville jeg gått over dette området og oppdatert det. Selv om jeg ser at det er skrevet for lenge siden er det ikke sikkert småbarnsmoren eller rimi Geir ser dette like fort Mvh Rasmus Haugen Sandvik 6380149[/snapback] Hei, Nå er jeg ikke helt med. Den eldste jeg fant var fra november 2005. Ellers var alt nyere. Jeg finner ingen som er fra tidlig i 2005. Når det er skrevet bør vel absolutt enkelte anbefalinger oppdateres likevel. Lenke til kommentar
Khayne Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hehe, skulle akkurat til å skrive en tilsvarende post. Ja anbefalinger seksjonen kunne nok ha trengt en liten oppdatering Lenke til kommentar
unundindur Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Hei. Jeg var inne på "Anbefalinger" og så at flere av kategoriene der viste til PCer osv. fra tidlig 2005. Ettersom jeg tviler på at dere står ved at man bør kjøpe en over 1 år gammel PC ville jeg gått over dette området og oppdatert det. Selv om jeg ser at det er skrevet for lenge siden er det ikke sikkert småbarnsmoren eller rimi Geir ser dette like fort Mvh Rasmus Haugen Sandvik 6380149[/snapback] Hei, Nå er jeg ikke helt med. Den eldste jeg fant var fra november 2005. Ellers var alt nyere. Jeg finner ingen som er fra tidlig i 2005. Når det er skrevet bør vel absolutt enkelte anbefalinger oppdateres likevel. 6397467[/snapback] Under ultraportable PCer anbefales en Dell Latitude XI og Asus W5a. Ikke at jeg har prøvd disse (kan hende den er god), men artikkelen er fra mai 2005 og April 2005... En Netshop 259IEN er annbefalt, artikkelen kommer fra oktober 2005. Anyways, ser ut for at alle er enig i at det trengs en "mayor overhaul" Lenke til kommentar
RBW Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Skal vi sedda, det ser faktisk ut som at anbefalinger på bærbare datamaskiner ble oppdatert noen timer etter trådstarters første post her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå