slowcooler Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg innst. smoothwall og tok alle oppdateringene, men da skiftet den utseende, og det sto at den var en evalueringsutgave. Hva betyr det? Går den ut på dato? Må man kjøpe en aktiveringskode for å fortsette å bruke den? Noen som vet? Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Quote: Orginaly posted by: slowcoolerJeg innstalerte smoothwall og tok alle oppdateringene, men da skiftet den utseende, og det stod at den var en evalueringsutgave. Hva betyr det? Går den ut på dato? Må man kjøpe en aktiveringskode for å fortsette å bruke den?Noen som vet? Når det står at det er en evalueringsutgave, så betyr det at det er en evalueringsutgave. Evalueringsutgaver har det somregel med å gå ut på date (ikke virke mer.) etter en angitt tids perriode. Det spørs på hvordan lisens policy produsenten driver, enten må du kjøpe noe, registrere deg på en website eller ligned. Det var i alle fall mine svar. Håper det var til hjelp. - Zitoz Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 bare bruk som før - utseende skiftet som en del av oppdateringen. Lenke til kommentar
lif Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-13 20:53, skrev slowcooler:Jeg innst. smoothwall og tok alle oppdateringene, men da skiftet den utseende, og det sto at den var en evalueringsutgave. Hva betyr det? Går den ut på dato? Må man kjøpe en aktiveringskode for å fortsette å bruke den?Noen som vet? Nei. Smootwall limited (firmaet bak) vil at du skal kjøpe et av deres mer avanserte/kommersielle produkter. Det trenger du ikke. Smotthwall GPL er GPL. Altså det vil for alltid være fritt. Om du synes dårlig om deres taktikk så kan du jo gå over til IPCop _________________ Omne homo mendax [ Denne Melding var redigert av: lif på 2002-10-14 01:17 ] Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 Det har jeg gjort, jeg viste ikke hvor lenge den (Smootie) kom til å funke, men IPCop funker som snus den også. Det eneste minuset er at den ikke har norsk språk, men det spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå