tronni87 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Heisann Jeg har et lite spørsmål. Jeg har tenkt å oppgradere pcen min. Dvs. å bygge en ny pc, siden min er nokså gammel. Inneholder: Prosessor : AMD Athlon xp 2800 Skjermkort: ATI Radeon 9800 pro Minne/ram: TwinMos Pc3200 512 mb ram. 2stk. Hovedkort: Asus A7N8X-E deluxe Harddisk: Western Digital 160 gb SATA + Maxtor 80 gb IDE Men det jeg lurer på. Bør jeg vente til Windows Vista kommer, eller kan jeg sette i gang med å kjøpe nye deler til en ny pc i dag? Da tenker jeg på at Windows Vista kommer til å kreve ganske mye, og jeg lurer på om dagens hardware teknologi kommer til å endre seg drastisk etter at Vista har blitt sluppet ut. Altså, bør jeg vente med å bygge pcen til Windows Vista kommer, eller kan jeg sette i gang i dag? Hva ville dere ha gjort? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Neida du trenger ikke vente til vista kommer, men jeg ville ventet til i august at Conroe er kommet,den skal vistnok danke ut det som er på markede i dag når det gjelder prosessore . Lenke til kommentar
TK_CC Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg hadde ventet til Juli/August når Intel har sluppet Conroe og AMD har senket prisene. Er ingen vits å kaste bort penger hvis man ikke trenger å gjøre det. Lenke til kommentar
tronni87 Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Ok. Takker for svar. Da venter jeg til august, til Conroe har kommet. Gleder meg veldig til å fornye pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå