Gå til innhold

Verdens råeste peltierblokk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damoth!!

sjekk vekta da; 966 tunge gram.

Jeg må vist oppgradere(degradere for dere stakkers AMD-fans)til intel i år tror jeg...

PS: når dere får inn en sikle....eh slik for testing... da vil JEG teste den.... HAHAHAH

sei vi...

[ Denne Melding var redigert av: Alekoy på 2002-10-13 20:52 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-14 23:30, skrev normal:

tar jeg feil når jeg sier alle peltierløsninger er tapsprosjekt med tanke på pris, og det bare er for entusiast-moro?

En slående kommentar, normal! Noen ganger draes slike ting litt (for?) langt! :grin: Og attpåtil med en vekt på bortimot en kilo, bør man være uhyre forsiktig med å flytte på kabinettet! Det er jo grenser for hva hovedkort og CPU-sokler kan tåle :sad:

Lenke til kommentar

Festlig...

...men, kanskje fordi jeg er dum, saa ser jeg ikke helt poenget.

Jeg mener, har noen serioest sett paa hvor mye det koster aa holde en slik dings i drift( stroem ) versus ytelses-forskjellen man kan oppnaa med bitte-titte-litt mer overklokking?

*shrug* nok en gang.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-15 08:01, skrev DrDoogie:

Jeg mener, har noen serioest sett paa hvor mye det koster aa holde en slik dings i drift( stroem ) versus ytelses-forskjellen man kan oppnaa med bitte-titte-litt mer overklokking?

Tror ikke strømmen koster deg noe særlig egentlig. Husk på at 48 @ 15V DC er noe helt annet enn 48A @ 230V AC.

Når det gjelder økonomi så er det klart at det tar en stund før TEC's kan spares inn men i lengden så ser jeg ikke bort i fra at det kan være lønnsomt - i den grad man kan snakke om at pc kjøp er "lønnsomt"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...