Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

100*100 pixels avatarer

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

dette er standard når man leter etter avatarer... nesten alle avatarene jeg finner er på 100 ganger 100 og da er det litt dumt at forumet setter begrensning til 80 ganger 80

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Et såpass stort format som 100x100? Forskjellen mellom 80px og 100px er jaggu ikke store, da syns jeg det er mer forstyrrende med dynamiske avatarer med klokker, temperaturer osv.

Lenke til kommentar
Finnes allerede en tilsvarende diskusjon om dette temaet:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=586815

nja, den går vel mer på animerte avatarer...
Hvis du tok deg tid til å lese hele tråden så ville du se at den i vesentlig grad omhandler diskusjon rundt 100x100 pixels avatarer, siterer forumet's "Community Manager":

Ueland,12/06-2006 : 20:00:

Hittil har kun et par brukere tenkt noe rundt avatar, noe som ikke er nok til å gjøre noen endringer på. Skulle det derimot komme flere poster her med ønsker om større avatarer (etc) så vil vi ta en intern diskusjon rundt det, ser ikke noe grunn til poll på dette emnet.

Ueland,19/06-2006 : 15:52:

Vi tar en diskusjon på det i forumstyret.

Lenke til kommentar

Kan jeg bare spørre hva som er så kult med en stor og glorete avatar? Personlig syns jeg 80x80 er grensen. Om den ble senket til 60x60 hadde ikke gjort meg noe.

Avataren er der bare så man skal kunne huske og sortere ut brukerne lettere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

grunnen til at det hadde vært greiere med 100x100 er at dette er standardstørrelsen på avatarer over hele nettet... ta og skriv avatar på google så ser du at mesteparten du finner er på 100x100...det er litt kjipt å måtte formisnke en avatar du liker fordi den er på 100x100 som de fleste er...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

For meg er det egentlig det samme om vi bruker 80x80 eller 100x100, bare det ikke blir noe animert fjortissjall. Men hvorfor ikke minke bredden på den venstre kolonnen hvor avatar og nick er? Slik det er i dag (på det skinnet jeg har) er det 35px som ikke brukes, hva med å fjerne 30 av dem slik at det blir mer plass til høyre?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...