Amatour Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Kjøpte Geforce 7800 GS for litt over en uke siden. Ofte når jeg spiller wow blir skjermen svart sånn helt plutselig, men pcen slår seg ikke av. Noen som vet hva dette kan være? skjermkort for varmt? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 har du klokket den? Lenke til kommentar
Amatour Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Nei har ikke det Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Prøv å installere disse drivere her: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1358 Når jeg klokket min 7800GS kort til maks fikk jeg svart skjerm som deg, med disse drivere ble problemmet borte. Men om jeg var deg ville jeg returnere kortet, fordi det skal ikke være slik, spesielt når du ikke har overklokket. Den skal fungere fint med originale drivere. P.S. har du bra nokk strømforsyning? Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Siden du ikke har klokket den er det nok strømforsyneren din. Kortet krever vel 350W hvis jeg ikke husker feil og 20A på 12V Railen. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det er for lite strøm, husk at det er kun skjermkortet som skal være koblet på en "lengde" med kabler, skal ikke deles med noen disker o.l! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå