venomzorg Skrevet 13. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2002 http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cg...824D3626C00368/ vet det er noe svak cpu men det er ikke det som teller mest i bærbar.Har brukt MYE penger på Rammen og Harddisken, Maskinen koster pr dags dato 13000 på elkjøp, det er uoppgradert. maskinen har ikke en skramme. Mye burde jeg få igjen? evt noen bud?! -Anders _________________ Shieftec Sølv Aliminium Midi epox 8kha+ amd xp 1800 Gainword gf3 ti200 3x 256ddr pc2100 120Gb IBM 7200rpm Runde IDE kabler 90cm 24x og 40x brennere bærbar: 1100Mhz, 512Mb Ram, 40Gb! [ Denne Melding var redigert av: venomzorg på 2002-10-13 20:32 ] Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2002 hmmm, ingen som har noen formening? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2002 hvis jeg var deg, ville jeg endret annonsen sånn at det stod hvilken type cpu det er. 1.1ghz celeron (tipper det er en sånn i maskinen din) og 1.1ghz p3 yter ganske forskjellig. folk betaler gjerne mer for p3-baserte maskiner. og hvorfor egentlig kvalitetsminne? regner med du ikke overklokker laptop'en.. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 14. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2002 Dette er en Toshiba maskin som jeg har brukt veldig mye penger på og oppgradere!**1,1 GHz **14,1" XGA skjerm (1024 x 768) **512 MB APACER RAM**40 GB harddisk **innebygd 8x DVD-ROM og diskettstasjon **V.90 modem, IR port og 10/100 Nettverk (LAN) **TV Out**Windows XP Home Edition - norsk **WorkSuite 2002 **Bra bæreveske er også med!Maskinen er så god som ny og selges retail, dvs at jeg har Alle tingene som følgte med, boksen og allt!det er INGEN feil på maskinen, selger den fordi jeg ikke har bruk for en bærbar! Denne maskinen er meget spesiell fordi den har ekstremt bra minne, 512mb Apacer (veldig bra og dyrt merke) Orginal ram! det kostet meg masse penger.Er du intressert i en ordentlig handel kontakt meg på telefon 41520110. Bare ring, send sms eller email hvis du har spørsmål!vurderer bud under minstepris så ta kontakt. Omformuler dette. Fryktelig mye prat om ram som du har kjøpt.Blir bare mas om ram brikken som uansett ikke koster mer en en 700 kroner for en 256 brikke på psData. (Forsøk å heng opp en lapp på Hig så kanskje du får solgt den der?) Lenke til kommentar
ols Skrevet 14. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2002 for min del blir jeg irritert på selgere som ikke oppgir modellbetegnelse. bare masse prat. har du kvittering, eller har du ikke kvittering? jeg vil jo gjerne vite 100% sikkert at maskinen er legal. og hvor mye tid står igjen på garantien? videre: den latterlige "kjøp nå" prisen på 16000 er nok en ting som ville få meg til å holde meg unna en slik "urealistisk" selger. man kan antagelig få mer ytelse idag for 16000 på en ny maskin, en zepto eller en dell (eller en toshiba?) den saken din har vel ikke rare skjermkortet f.eks? Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 14. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2002 Det er ganske uvesentlig hva maskinen har kostet deg. En riktig pris vil være hva du må betale for en tilsvarende maskin idag minus et bruktfradrag avhengig av hvor gammel den er, og hvor mye det er igjen på garantien. Har du ikke kvittering, får du ikke i nærheten av hva du spør om. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 14. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2002 Tviler sterkt på at du får 13K for den! Skal jeg kjøpe brukt betaler jeg aldri i nærheten av hva det koster nytt, selv om det ligger i original forpakning. Du vet ganske enkelt ikke hva du får. Det kan være en som har eksperimentert osv. No særlig over 10K ville jeg ikke forventet. 13,5K tror jeg du kan glemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå