Gå til innhold

Frustrert! Mye burde jeg få igjen for denne?!

venomzorg

Anbefalte innlegg

http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cg...824D3626C00368/

vet det er noe svak cpu men det er ikke det som teller mest i bærbar.Har brukt MYE penger på Rammen og Harddisken, Maskinen koster pr dags dato 13000 på elkjøp, det er uoppgradert.

maskinen har ikke en skramme.

Mye burde jeg få igjen? evt noen bud?!

-Anders

Shieftec Sølv Aliminium Midi

epox 8kha+

amd xp 1800

Gainword gf3 ti200

3x 256ddr pc2100

120Gb IBM 7200rpm

Runde IDE kabler 90cm

24x og 40x brennere

bærbar: 1100Mhz, 512Mb Ram, 40Gb! :grin:

[ Denne Melding var redigert av: venomzorg på 2002-10-13 20:32 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en Toshiba maskin som jeg har brukt veldig mye penger på og oppgradere!**1,1 GHz **14,1" XGA skjerm (1024 x 768) **512 MB APACER RAM**40 GB harddisk **innebygd 8x DVD-ROM og diskettstasjon **V.90 modem, IR port og 10/100 Nettverk (LAN) **TV Out**Windows XP Home Edition - norsk **WorkSuite 2002 **Bra bæreveske er også med!Maskinen er så god som ny og selges retail, dvs at jeg har Alle tingene som følgte med, boksen og allt!det er INGEN feil på maskinen, selger den fordi jeg ikke har bruk for en bærbar! Denne maskinen er meget spesiell fordi den har ekstremt bra minne, 512mb Apacer (veldig bra og dyrt merke) Orginal ram! det kostet meg masse penger.Er du intressert i en ordentlig handel kontakt meg på telefon 41520110. Bare ring, send sms eller email hvis du har spørsmål!vurderer bud under minstepris så ta kontakt.

Omformuler dette. Fryktelig mye prat om ram som du har kjøpt.Blir bare mas om ram brikken som uansett ikke koster mer en en 700 kroner for en 256 brikke på psData. (Forsøk å heng opp en lapp på Hig så kanskje du får solgt den der?)

Lenke til kommentar

for min del blir jeg irritert på selgere som ikke oppgir modellbetegnelse. bare masse prat. har du kvittering, eller har du ikke kvittering? jeg vil jo gjerne vite 100% sikkert at maskinen er legal. og hvor mye tid står igjen på garantien? videre: den latterlige "kjøp nå" prisen på 16000 er nok en ting som ville få meg til å holde meg unna en slik "urealistisk" selger. man kan antagelig få mer ytelse idag for 16000 på en ny maskin, en zepto eller en dell (eller en toshiba?) den saken din har vel ikke rare skjermkortet f.eks?

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at du får 13K for den!

Skal jeg kjøpe brukt betaler jeg aldri i nærheten av hva det koster nytt, selv om det ligger i original forpakning. Du vet ganske enkelt ikke hva du får. Det kan være en som har eksperimentert osv.

No særlig over 10K ville jeg ikke forventet. 13,5K tror jeg du kan glemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...