normal Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Har hørt om slike programmer der du kan manipulere og "teste" ut forskjellige hårfrisyrer. Noen som vet om et slikt evt kan fortelle mer, erfaringer etc.? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 På tide med en liten hårklipp kanskje?? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Det beste eg kommer på er SUPERGOO. Der kan du gjøre mye!! men ikke sikkert på om det er det du er ute etter. LOL Lenke til kommentar
shorin Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Prøv Virtual make-over.Du kan til og med sminke vedkomne's ansikt der(du trenger ett bilde av deg selv eller dama).Mye hår og morro saker der ja.Utrolig artig program Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hei.. Ville prøvd denne siden, jeg: http://pages.ivillage.com/sandimari/page1/id1.html Mvh. Fjøslukt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-15 02:53, skrev shorin:Prøv Virtual make-over.Du kan til og med sminke vedkomne's ansikt der(du trenger ett bilde av deg selv eller dama).Mye hår og morro saker der ja.Utrolig artig program Er det ett program du snakker om? eller siden fjølukt nevner? Lenke til kommentar
normal Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 et program slik man kan sette inn sitt eget bilde og fikle med det. frisørsalonger har hatt det lenge (noen). kunne hatt mye moro med det da, kanskje tilogmed noen tips Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Er ute etter noe sånt eg og. Fikk tak i SuperGoo men det var ikke det eg var ute etter. Men kjempe morsomt er den. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå