Gå til innhold

Netcom nede igjen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir blåst opp stort på f.eks Dagbladet.no. Det de ikke skriver er at Telenor faktisk har trøbbel med nettet idag og. Virker som om tabloidene skal "ta" Netcom nå. Utrolig lavmåls. Og det er bare å se på kommentarene der for å finne ut folks holdninger.

Folk som leser disse avisene tror faktisk nå at Netcom "ofte" hare problemer med nettet! Dette er de samme folkene som har Tamiful for mange tusen kroner hjemme i medisinskapet.

Lenke til kommentar

Jaja, jeg og familien min fikk iaf ikke tak i verandre idag!

noe som er utrolig irriterende! og trur det eller ei, jeg prøvde å slå av og på mobilen, men funket dette? neida....

dette inneberte at jeg måtte gå til jobben idag, noe som tok 2 timer!!

*døøøøøøød over netcom*

Lenke til kommentar
Når har Telenor sist hatt såpass store problemer i nettet som NC har hatt gjentatte ganger det siste året?

6383893[/snapback]

Telenor hadde samme problem som NetCom hadde for en stund siden den 24.02.

Men greia erdet at stort sett alle mediaberifter i norge bruker NetCom Trådløs Bedrift. Dermed får NetCom pepper hver gang en eller annen journalist ikke klarer å ringe hjem for å fortelle at han må jobbe overtid.

Men det morsome er jo det at alle fortsetter å bruke NetCom allikevel,fordi journalistene VET at det ikke er noe bedre hos Telenor Mobil.

Lenke til kommentar
Jaja, jeg og familien min fikk iaf ikke tak i verandre idag!

noe som er utrolig irriterende! og trur det eller ei, jeg prøvde å slå av og på mobilen, men funket dette? neida....

dette inneberte at jeg måtte gå til jobben idag, noe som tok 2 timer!!

*døøøøøøød over netcom*

6384541[/snapback]

Tro det eller ei ? Må være ganske innsnevra hvis du tror at å skru telefonen av/på hjelper når det er i NETTET feilen ligger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...