BrukerSlettet Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Edit: drit i det.. Endret 3. juli 2006 av jolleguten Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg følte meg bare mindre og mindre jo lenger ned på den siden jeg kom Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 It's a small world, and I have big feet... Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 hvis antares, eller så var det betelgeuse var plassert i vår galakse, der sola er nå, ville den ha rukket helt til mars.. det er stort 6427803[/snapback] Du mener vel selvsagt vårt SOLSYSTEM. Galaksen er 300.000 lysår i diameter, og rommer millioner av stjerner (andre solsystem). Solsystemet vårt er bare noen lystimer, og rommer bare 1 stjerne (sola vår). Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Du mener vel selvsagt vårt SOLSYSTEM. Galaksen er 300.000 lysår i diameter, og rommer millioner av stjerner (andre solsystem). Solsystemet vårt er bare noen lystimer, og rommer bare 1 stjerne (sola vår). Betelgeuse er en enorm stjerne med diameter 290 ganger Solens. Det tilsvarer et godt stykke utenfor jordbanen i vårt solsystem ja, var det jeg mente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå