Dahl Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Hei, Vil bare informere om at all informasjon som kommer frem av crew-medlemmer her på forumet er å anse som helt uoffisielt. Den eneste informasjonen som gjelder er den du finner på http://lan.hardware.no. Alle innlegg fra crew-medlemmer er å anse som innlegg gjort av personen som bruker på forumet, ikke som crew. Håper på forståelse. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg våget meg til å påstå at arrangementet skulle være rusfritt. Ellers skal jeg være stille. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg våget meg til å påstå at arrangementet skulle være rusfritt. 6379236[/snapback] Men det har du rett i at det skal være. Forøvrig er regler for HW-LAN på vei. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Ja.. Det meste av ting vi sier, her er vel egne meninger.. Så følg med på http://lan.hardware.no ! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg våget meg til å påstå at arrangementet skulle være rusfritt. 6379236[/snapback] Men det har du rett i at det skal være. 6379448[/snapback] Det var det jeg regnet med ja. Ellers skulle jeg dratt på harrytur før LANet. Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Håper det kun er snakk om å innta rusmidler. "JESS. jeg vant, jeg er helt i lykkerus" "GÅ HJEM11!one" Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Tror du virkelig det? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Jeg synes de som har med/drikker/bruker rusmidler der, skal bli kastet ut av lanet. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Jeg synes de som har med/drikker/bruker rusmidler der, skal bli kastet ut av lanet. 6622253[/snapback] Det er litt å ta i etter min mening. Har man med seg alkohol, blir denne helt ut (gitt til crewet), uten noe mer mikk-makk. Det er samme regel politiet bruker på gaten for mindreårige. Jeg tror faktisk ikke vi i crew har lov til å ta alkohol eller rusmidler, slikt må onkel politi gjøre. Nekter personen medtykke til dette, blir han/henne hivd ut. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 En advarsel er vel greit hvis det skjer. Hvis det skjer en gang til så er det ut me'n. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 13. august 2006 Rapporter Del Skrevet 13. august 2006 Jeg var på LAN EN gang og da var det masse folk som snuste og sto i, da ble jeg redd og ringte til pappa som kom og henta meg jeg var forøvrig 13-14 år og var dritredd. det verste var at på nettsiden sto det at rusmidler var ulovlig og crew var de som snuste osv mest Men jeg går utfra at dette kommer til å bli bedre siden dette er et stort LAN som kansje er litt mer "ordentlig" Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2006 Snus burde virkelig ikke være ulovlig, det plager da ikke andre. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. august 2006 Rapporter Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Er enig i at snus er annet en alkohol/røyk... For det plager som sagt ingen... Edit: Post nr 2000.. Endret 14. august 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
Mott Skrevet 13. august 2006 Rapporter Del Skrevet 13. august 2006 Tingen var at jeg var forberedt på null rusmidler da snus kan sies å være dette. Men poenget mitt var at dette kommer til å være mer trygt siden det er et stort LAN og ikek et lite lokalt lan. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. august 2006 Rapporter Del Skrevet 13. august 2006 Vi har kjempe mange i crew som skal jobbe døgnet rundt. Finnet vi ut at noen har med spiritus, gir vi nok en advarsel som sagt tidligere, og vi vil nok også helle ut innholdet i flaskene. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Det er lov med røykepauser for oss i Crewet. Hvordan dette er for medlemmer vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Det er litt å ta i etter min mening. Har man med seg alkohol, blir denne helt ut (gitt til crewet), uten noe mer mikk-makk. Det er samme regel politiet bruker på gaten for mindreårige. Jeg tror faktisk ikke vi i crew har lov til å ta alkohol eller rusmidler, slikt må onkel politi gjøre. Nekter personen medtykke til dette, blir han/henne hivd ut. 6623190[/snapback] På et arrangement i privat regi i private lokaler (eller lukket område regulert av dem ansvarlige) har dere all mulig rett til å sette regler og håndheve disse som dere vil. På et så stort LAN er det vanskelig å kontrollere hvorvidt mindreårige kan få tilgang så jeg syntes det gjøres klokt i å gjøre et så stort treff rusfritt. Pils og PC funker for min del, men det kan fint spares til man er sammen med jevnaldrende. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Tingen var at jeg var forberedt på null rusmidler da snus kan sies å være dette. Men poenget mitt var at dette kommer til å være mer trygt siden det er et stort LAN og ikek et lite lokalt lan. 6669339[/snapback] Personlig ser jeg ikke noe problem i at deltagerne snuser, sålenge brukt snus ikke blir kastet rundt.. Men nå er vi way off-topic her. Om noen ønsker å fortsette denne diskusjonen, foreslår jeg at dere oppretter en ny tråd Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Da er enda mer informasjon gitt til folket! Se her! Lenke til kommentar
epyks Skrevet 6. september 2006 Rapporter Del Skrevet 6. september 2006 Hvor mange har til nå bestilt billett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg