Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW-Lan 06: Oppklaring rundt informasjon som kommer frem her

Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
Jeg synes de som har med/drikker/bruker rusmidler der, skal bli kastet ut av lanet.

6622253[/snapback]

Det er litt å ta i etter min mening. Har man med seg alkohol, blir denne helt ut (gitt til crewet), uten noe mer mikk-makk. Det er samme regel politiet bruker på gaten for mindreårige. Jeg tror faktisk ikke vi i crew har lov til å ta alkohol eller rusmidler, slikt må onkel politi gjøre. Nekter personen medtykke til dette, blir han/henne hivd ut.

Lenke til kommentar

Jeg var på LAN EN gang og da var det masse folk som snuste og sto i, da ble jeg redd og ringte til pappa som kom og henta meg :p jeg var forøvrig 13-14 år og var dritredd. det verste var at på nettsiden sto det at rusmidler var ulovlig og crew var de som snuste osv mest :p

Men jeg går utfra at dette kommer til å bli bedre siden dette er et stort LAN som kansje er litt mer "ordentlig"

Lenke til kommentar
Det er litt å ta i etter min mening. Har man med seg alkohol, blir denne helt ut (gitt til crewet), uten noe mer mikk-makk. Det er samme regel politiet bruker på gaten for mindreårige. Jeg tror faktisk ikke vi i crew har lov til å ta alkohol eller rusmidler, slikt må onkel politi gjøre. Nekter personen medtykke til dette, blir han/henne hivd ut.

6623190[/snapback]

På et arrangement i privat regi i private lokaler (eller lukket område regulert av dem ansvarlige) har dere all mulig rett til å sette regler og håndheve disse som dere vil.

På et så stort LAN er det vanskelig å kontrollere hvorvidt mindreårige kan få tilgang så jeg syntes det gjøres klokt i å gjøre et så stort treff rusfritt. Pils og PC funker for min del, men det kan fint spares til man er sammen med jevnaldrende. :)

Lenke til kommentar
Tingen var at jeg var forberedt på null rusmidler da snus kan sies å være dette. Men poenget mitt var at dette kommer til å være mer trygt siden det er et stort LAN og ikek et lite lokalt lan.

6669339[/snapback]

Personlig ser jeg ikke noe problem i at deltagerne snuser, sålenge brukt snus ikke blir kastet rundt..

Men nå er vi way off-topic her. Om noen ønsker å fortsette denne diskusjonen, foreslår jeg at dere oppretter en ny tråd :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...