hemo Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Fins det kamerastativ som kan klemmes/tvinges fast på f.eks. ski som står i snø? ..eller ytterst på ei bokhylle? Kameraet er f.eks. eit Canon S2 IS og stativet bør ikkje vega veldig masse, mtp. at det bør få følga med ut på tur. Eg har spurt i minst tjue butikkar, utan at nokon har klart å skaffa :-( Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Slike stativer finnes det mange av, men 17-åringene i fotobutikker gidder ikke å lete etter dem for deg. Søk på nettet, så finner du sikkert. Kikk på hjemmesidene til kjente stativprodusenter, så finner du produktnummer. Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 manfrotto laver en model til bilruder. Cyberphoto.se har det også samt et par andre. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Eg sleit litt å finna produktnummer. Den som kunne festast på eit halvvegs nedrulla bilvindauge var ikkje heilt rett type... Kva bør eg f.eks. bruka som søkeord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå