FpsStu Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg har en K6-2 på et aopen AX59 HK med nyeste bios... Men jeg finner ikke menyen til å overklokke!!! Hjelp meg! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Sikker på at du kan overklokke i bios da? Det kan hende du må stille fsb/multiplier på jumpere på hovedkortet. sjekk manualen. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Du har jo ikke en helt ny prosessor, så jeg tror ikke du finner noen meny i BIOS, tror du må lete fram håndboken, og stille Jumpere. Hadde en gammel K6 før også, den måtte jeg stille på H-Kort, ikke var den speaielt egnet for klokking heller... Men lykke til! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 jeg har bortimot det samme, bare jeg har ax59 pro, og ved første glans fant jeg bare multiplieren, ikke at jeg har lett noe veldig, den er ganske lett å finne hvis du leser på hovedkortet, det er en jumperklump, switcher heter det kanshe , ikke veit jeg, men jeg tror den klumpen satt i høyre topp hjørnet av kortet, men let deg fram på hovedkortet, det er fint og oversiktlig, og man trenger ikke være noe geni for å vite hva som står på det. håper det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå