Becks69 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei Har planer om å kjøpe meg en bærbar PC. Jeg vil ha en pc som går an å ta med seg (vekt/størrelse), har ok ytelse og som går an å koble til en "hjemmestasjon". Med dette mener jeg en 17" lcd skjerm, tastatur og mus. Der jeg bruker bærbaren som "kabinett" og som en ekstra skjerm. Spørsmålet mitt er om jeg trenger en dockingstasjon, eller kan dette kobles til v.h.a en usb dockingstasjon? Forslag til pc: Bærbar Dockingstasjon Total pris: 10.795kr Hadde det, til min bruk holdt med en slik istedenfor? uavansert dockingstasjon På denne måten går prisen ned til 9.545kr Hva mener dere? Jeg blir også takknemmelig for gode tips til andre pc'er i denne klassen! Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Spørsmålet mitt er om jeg trenger en dockingstasjon, eller kan dette kobles til v.h.a en usb dockingstasjon? Forslag til pc: Bærbar Dockingstasjon Total pris: 10.795kr Hadde det, til min bruk holdt med en slik istedenfor? uavansert dockingstasjon På denne måten går prisen ned til 9.545kr Hva mener dere? Jeg blir også takknemmelig for gode tips til andre pc'er i denne klassen! 6378736[/snapback] skal du ha det ryddig så burde du kjøpe den første dockingstasjon. skal du ha laptop med deg, så tar du bare med deg laptop, uten å tenke på noen kabler. i tillegg så har den sikkert mye mer av in/ut -ganger..... ellers, så ser jeg ikke hva har den billigere portreplicator av in/ut -ganger..... Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 1 x seriell - RS-232 - 9-pin D-Sub (DB-9) 4 x Hi-Speed USB - 4 pin USB Type A 1 x tastatur - generell - 6-pin mini-DIN (PS/2-stil) 1 x mus - generell - 6-pin mini-DIN (PS/2-stil) 1 x nettverk - Ethernet 10Base-T/100Base-TX - RJ-45 1 x Hi-Speed USB Dette er det den "uavanserte" usb dockingstasjonen har... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Personlig vil jeg tro at den dyre dockingstasjonen vil bli litt overføldig. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg òg faktisk. Kan heller bruke de 1200kr på noe mer nyttig enn å spare meg for en eller to ledninger! Takk for råd og tips Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 USB stasjonen har jo ikke skjermutgang, så der blir det litt ekstra pes med å koble til skjerm hver gang også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå