Markuz Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei. Er på utkikk etter den største musmatta som er i salg i vanlige butikker... Har sett litt på denne, som er 45x40 cm. Lurer på om noen vet om det finnes noe større, kanskje i plast? Takk for svar! MVH. Markus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Du får en versjon som dekker nesten hele skrivebordet, men husker ikke helt merket i farten.. Skal prøve å finne det. Uansett; den matta der er grisestor. Har den lille versjonen, og bare den er det mye danseplass på. Fungerer utmerket btw. EDIT: Corepad var det: http://www.hardware.no/tester/input/minite...musmatter/23545 Endret 25. juni 2006 av Slettet+8745264 Lenke til kommentar
Markuz Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Oooh... Den så litt artig ut da... Tror jeg bestiller den jeg! Takk for svar. Men finnes det noe på 60 cm i bredden da? Det ville vært perfekt for meg. Endret 25. juni 2006 av Markuz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Har ikke sett noen mellomting mellom den du viste og Corepad'en. Men hvis du trenger 60 i bredden er det kanskje mulighet for å klippe den til? Vet ikke helt hvordan det vil bli men.. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei. Er på utkikk etter den største musmatta som er i salg i vanlige butikker... Har sett litt på denne, som er 45x40 cm. Lurer på om noen vet om det finnes noe større, kanskje i plast? Takk for svar! MVH. Markus. 6378654[/snapback] Enkelte ganger er det heeelt andre steder man bør se.. Kikk på denne du: Ikea Kjempemusmatte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå