tmg Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Jeg ble hacket eller fikk et virus eller lignende som fikk pcen til å crashe totalt, har reinnstallert hele greia og nå fungerer verken DVD-ROM eller DVD-Brenneren min... Begge er innpå "Min Datamaskin" men den ene reagerer ikke på at jeg trykker på åpne-knappen på kabinettet, men den popper ut automatisk når jeg skrur på maskinen og noen ganger når jeg går inn på spill(Counter-Strike). Den andre åpner og lukker seg når jeg trykker på knappen på kabinettet, men leser ikke CD'er som blir satt inn... Jeg får ikke innstallert noen av spillene mine nå etter at jeg reinnstallerte pga. dette problemet Jeg har en HP pc fra elkjøp som ble kjøpt for ca. 1 år siden (Husker ikke modell osv) og det er de CD-Romene som fulgte med som fortsatt står i... Det er en SAMSUN DVD-ROM SD_616E og HP DVD-WRITER 630 HJELP! Endret 25. juni 2006 av Tor-Gunnar Lenke til kommentar
snarius Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Kanskje dei kan funke viss dei blir flasha med nyaste firmware? Lenke til kommentar
ptta Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) vis pcen er kjøpt hos Elkjøp må du vel gå til de? Du må i allefall ikke tenke på å bruke ei krone på å prøve å fikse problemet selv. edit: leif, skriver feil hele tiden Endret 25. juni 2006 av ptta Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei! Forsøk nye drivere til hovedkortet eller dette Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå